BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


2 plaatsers

    Een vrouwelijke baas bezorgt werkneemsters meer hoofdpijn dan een man, stellen onderzoekers uit Toro

    Enquête

    Hebt u graag een vrouw als baas?

    [ 0 ]
    Een vrouwelijke baas bezorgt werkneemsters meer hoofdpijn dan een man, stellen onderzoekers uit Toro Bar_left0%Een vrouwelijke baas bezorgt werkneemsters meer hoofdpijn dan een man, stellen onderzoekers uit Toro Bar_right [0%] 
    [ 1 ]
    Een vrouwelijke baas bezorgt werkneemsters meer hoofdpijn dan een man, stellen onderzoekers uit Toro Bar_left50%Een vrouwelijke baas bezorgt werkneemsters meer hoofdpijn dan een man, stellen onderzoekers uit Toro Bar_right [50%] 
    [ 1 ]
    Een vrouwelijke baas bezorgt werkneemsters meer hoofdpijn dan een man, stellen onderzoekers uit Toro Bar_left50%Een vrouwelijke baas bezorgt werkneemsters meer hoofdpijn dan een man, stellen onderzoekers uit Toro Bar_right [50%] 

    Totaal aantal stemmen: 2
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Een vrouwelijke baas bezorgt werkneemsters meer hoofdpijn dan een man, stellen onderzoekers uit Toro Empty Een vrouwelijke baas bezorgt werkneemsters meer hoofdpijn dan een man, stellen onderzoekers uit Toro

    Bericht van Melleke di sep 30, 2008 5:29 pm

    Hebt u graag een vrouw als baas?

    En waarom ? Als antwoord Ja of Nee en maakt niet uit is
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    Een vrouwelijke baas bezorgt werkneemsters meer hoofdpijn dan een man, stellen onderzoekers uit Toro Empty Re: Een vrouwelijke baas bezorgt werkneemsters meer hoofdpijn dan een man, stellen onderzoekers uit Toro

    Bericht van ®Beef-cake di sep 30, 2008 5:42 pm

    Ik weet niet.

    Omdat vrouwen anders met anders homo's omgaan.
    avatar
    Gast
    Gast


    Een vrouwelijke baas bezorgt werkneemsters meer hoofdpijn dan een man, stellen onderzoekers uit Toro Empty Re: Een vrouwelijke baas bezorgt werkneemsters meer hoofdpijn dan een man, stellen onderzoekers uit Toro

    Bericht van Gast do okt 02, 2008 8:33 am

    mij maakt het niet veel uit of mijn baas een vrouw is of niet.luisteren moet je toch.
    wel heb ik graag dat de vrouw baas is in bed maar dat heeft hier niks mee te maken natuurlijk hehe

    Gesponsorde inhoud


    Een vrouwelijke baas bezorgt werkneemsters meer hoofdpijn dan een man, stellen onderzoekers uit Toro Empty Re: Een vrouwelijke baas bezorgt werkneemsters meer hoofdpijn dan een man, stellen onderzoekers uit Toro

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 2:24 am