BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


5 plaatsers

    Help ik word verliefd op mijn baas !

    avatar
    Siske


    Vrouw
    Aantal berichten : 9
    Leeftijd : 47
    Woonplaats : Kieldrecht
    Werkgelegenheid/vrije tijd : bediende HR
    Humeur : optimische romanticus
    Registration date : 08-03-08

    Help ik word verliefd op mijn baas ! Empty Help ik word verliefd op mijn baas !

    Bericht van Siske zo maa 16, 2008 10:50 pm

    Ben 32 j gescheiden , heb een dochter en werk als administratief bediende. Mijn baas is 39j, ook gescheiden en al 2 jaar flirt hij onschuldig met me. Tot hiertoe heb ik altijd wat afstand gehouden, voornamelijk omdat mijn gebroken hart nog niet echt in orde was. De laatste tijd breng ik wat meer tijd door met mijn baas en begin ik hem dus nu beter te leren kennen. Ik moet toegeven, hoe beter ik hem leer kennen, hoe aantrekkelijker hij wordt? HELP !!!!!!!!!!!
    Squally
    Squally
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 1189
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : Brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
    Humeur : fantastisch
    Registration date : 24-01-08

    Help ik word verliefd op mijn baas ! Empty Re: Help ik word verliefd op mijn baas !

    Bericht van Squally ma maa 17, 2008 1:53 pm

    Ik zou zeggen: voorzichtig zijn en zien dat je niet voor de 2de keer met een gebroken hart zit.
    Ik zou proberen hem eerst wat beter te leren kennen alvorens er verder in te gaan, allee ja, ik bedoel hem privé beter te leren kennen natuurlijk. In de veronderstelling dat jullie elkaar nu vooral zakelijk kennen.
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Help ik word verliefd op mijn baas ! Empty Re: Help ik word verliefd op mijn baas !

    Bericht van Melleke ma maa 17, 2008 2:35 pm

    Hallo Siske

    Tis zoals Squally hieronder zegt, voorzichtig zijn met wat je doet en zegt tegen hem ...

    Wat je ook kan doen is, als jij volledig over je gebroken hartje bent dan , eens afspreken met hem voor een koffie of een glas wijn, ergens in een cafeeke of waar dan ook , en eens praten en dan ziet ge wat er van komt é :)


    EN ist een knappen :p tong
    avatar
    Siske


    Vrouw
    Aantal berichten : 9
    Leeftijd : 47
    Woonplaats : Kieldrecht
    Werkgelegenheid/vrije tijd : bediende HR
    Humeur : optimische romanticus
    Registration date : 08-03-08

    Help ik word verliefd op mijn baas ! Empty vervolg ....

    Bericht van Siske ma maa 17, 2008 11:23 pm

    dat is nu net het probleem, we brengen buiten het werk reeds wat tijd door. We gaan met het werk op regelmatige basis wel een toer met de moto doen, of we gaan vrijdagavond na het werk eens met de collega's iets drinken. Dan is hij ook altijd van de partij. Vorige week vrijdagavond zat ik nog laat op bureau en hij ook. Hij vroeg of we zamen iets gingen eten....... heb toegezegd. Vond het super gezellig!!! Het is een echte genleman op de koop toe en ja , hij mag er best wel wezen hoor! Het is net omdat ik hem in het privéleven wat beter begin te kennen, dat ik begin te vallen......... Misschien moet ik privé en werk wel gescheiden houden, dat zou zoveel makkelijker zijn. Maar misschien mis ik hier wel de kans van mijn leven om mijn zielsverwant te vinden. Voorlopig heb ik even de tijd om de dingen op een rijtje te zetten want hij heeft zich ziek gemeld. Triestig
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Help ik word verliefd op mijn baas ! Empty Re: Help ik word verliefd op mijn baas !

    Bericht van Melleke ma maa 24, 2008 9:23 am

    JA het is mss wel de kans van uw leven, als je echt voor hem valt dan moet je het niet tegenhouden é, integendeel !! Je moet wel denken van MOEST het dan slecht aflopen gaat dat nog lukken op het werk, maar dat is iets wat jij zelf gaat moeten uitmaken é
    Stevil
    Stevil
    ...XxX..KRUIPERTJE..XxX...
    ...XxX..KRUIPERTJE..XxX...


    Man
    Aantal berichten : 33
    Leeftijd : 47
    Woonplaats : oostende opex
    Werkgelegenheid/vrije tijd : ja
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 01-03-08

    Help ik word verliefd op mijn baas ! Empty Re: Help ik word verliefd op mijn baas !

    Bericht van Stevil wo mei 14, 2008 8:35 pm

    hoe ist verhaal afgelopen? is er nog een vervolg op gekomen? ontopic

    grtz Stevil
    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    Help ik word verliefd op mijn baas ! Empty Re: Help ik word verliefd op mijn baas !

    Bericht van hanne ma mei 19, 2008 10:52 pm

    Ik weet niet, maar ik vind het niet zo'n evidente situatie.

    Akkoord, je bent verliefd en dat is niet makkelijk om die gevoelens te onderdrukken.
    Maar ik ben ervan overtuigd dat jij en je partner beter nog voor een stuk een eigen levenstijl behouden.
    Als je elkaar dagelijks ziet, 's avonds en dan nog es op het werk dan vraag ik me soms af of je nog wel dingen te vertellen hebt.

    Als ik zie hoe mijn ma en haar vriend soms communiceren...nu goed, da's hun probleem
    maar ik kan me niet voorstellen dat ik elke dag zou moet praten over 't weer of 't oe saai 't wel is op't werk,
    omdat je anders alles van elkaar weet.

    Als het dan nog iemand is met een hogere functie kan dat ook evt gevolgen met zich meebrengen op't werk,
    als dan blijkt dat het privé toch niet is gelukt.

    Het is geen simpele keuze! Als je je er niet aan waagt, mis je mss een hele mooie kans.
    Maar als het tegenslaagt moet je je knop kunnen omdraaien, en da's niet iedereen gegeven.
    Vele koppels die uiteen gaan, hebben tijd nodig en willen elkaar liever niet meer zien (of toch niet voor een tijd)

    Gesponsorde inhoud


    Help ik word verliefd op mijn baas ! Empty Re: Help ik word verliefd op mijn baas !

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo apr 28, 2024 8:30 am