BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    Rijke Advocaat

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Rijke Advocaat Empty Rijke Advocaat

    Bericht van Melleke do okt 23, 2008 7:39 pm

    Op een middag reed een rijke advocaat in zijn glanzende limousine Langs een landweg en zag twee mannen aan de kant gras eten. Ontzet vroeg hij zijn chauffeur te stoppen en stapte uit om te kijken waar deze mannen mee bezig waren. Hij vroeg een van de mannen "waarom eten jullie gras?" "We hebben geen geld voor eten"zei de arme man. "we moeten wel gras eten". Geschrokken zei de advocaat "Nou, kom Maar met mij mee ik geef jullie wel te eten". "Maar meneer, ik heb Een vrouw en twee kinderen bij me, ze zitten daar onder de boom". "Breng die ook maar mee"zei de advocaat. Hij draaide zich om naar De andere man en zei"jijkomt ook met ons mee". De tweede man zei "maar meneer ik heb ook een vrouw en ZES kinderen bij me". "Neem Iedereen maar mee"zei de advocaat. Ze sprongen allemaal in de limousine. Eenmaal onderweg zei een van de mannen"Meneer u bent echt heel erg aardig. Bedankt dat u dit allemaal voor ons doet. Geraakt zei de advocaat "Ik ben blij dat ik dit voor jullie kan doen". "Jullie zullen mijn huis echt te gek vinden, het gras staat er bijna een meter hoog"

      Het is nu do mei 16, 2024 7:02 am