BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


2 plaatsers

    Advocaat Fritzl gaat ontoerekeningsvatbaarheid pleiten

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Advocaat Fritzl gaat ontoerekeningsvatbaarheid pleiten Empty Advocaat Fritzl gaat ontoerekeningsvatbaarheid pleiten

    Bericht van Melleke ma mei 05, 2008 8:12 pm

    WENEN - Rudolf Mayer, de advocaat die de verdediging van Josef Fritzl voor zijn rekening neemt, gaat ontoerekeningsvatbaarheid pleiten om zo een gevangenisstraf voor zijn cliënt te vermijden. Josef Fritzl is de incestueuze Oostenrijker die zijn dochter 24 jaar lang gevangen hield en verkrachtte in een kelder in Amstetten. Hij verwekte eveneens zeven kinderen bij haar.

    'Ik vertrek van het principe dat iemand die zulke daden pleegt, mentaal ziek moet zijn. Voor mij is hij niet verantwoordelijk', geeft Mayer aan in een telefoongesprek met persagentschap AFP.

    Het parket van Sankt Pölten, dat het dossier opvolgt, heeft de psychiater Adelheid Kastner van het neurologisch ziekenhuis in Linz aangesteld om een onderzoek te voeren naar de mentale toestand van Fritzl. Die laatste is sinds 29 april in voorhechtenis geplaatst in de gevangenis van Sankt Pölten.

    Mayer overweegt de mogelijkheid om een tweede expertise te vragen als de resultaten van Kastners onderzoek doen uitschijnen dat Fritzl wel verantwoordelijk is voor zijn daden.

    'Dit is niet mijn strategie. Ik wil bewijzen hoe het is', preciseerde hij. Hij voegt er eveneens aan toe dat, als zijn cliënt inderdaad ontoerekeningsvatbaar wordt verklaard, hij de rest van zijn dagen hoogstwaarschijnlijk in een psychiatrische instelling zal slijten, aangezien hij op zijn leeftijd 'moeilijk te genezen is'.

    Volgens de advocaat, die Fritzl drie keer in de gevangenis heeft ontmoet, is het zeer jammerlijk dat zijn cliënt 'slachtoffer' is geworden van de wraaknemingen van de Oostenrijkse en internationale pers.

    'Men beschrijft hem als een monster, een seksueel beest. Dat spoort de lezers aan, te zeggen dat hij geen proces of advocaat nodig heeft'
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Advocaat Fritzl gaat ontoerekeningsvatbaarheid pleiten Empty Re: Advocaat Fritzl gaat ontoerekeningsvatbaarheid pleiten

    Bericht van Melleke ma mei 05, 2008 8:12 pm

    WTF !! Die meent da ofwa !!! Der zijn geen bewijzen genoeg dan ofwa !!!! Jesus !!!!!
    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    Advocaat Fritzl gaat ontoerekeningsvatbaarheid pleiten Empty Re: Advocaat Fritzl gaat ontoerekeningsvatbaarheid pleiten

    Bericht van hanne wo mei 07, 2008 9:07 pm

    Ik geloof niet dat die vrouw na al die jaren huwelijk niet gemerkt zou hebben,
    dat er zo'n gruwelijke dingen gebeurden in haar eigen kelder. scratch

    Dat je man elke keer opstaat in 't midden van de nacht, dat je man met eten naar de kelder loopt, etc
    Kinderen maken ook lawaai, dus vertel me niet dat je dat niet kunt horen.
    Zeker 't feit dat je je kind verliest aan een sekte, moet toch al een belletje doen rinkelen.

    Ik vind dat allemaal een bizar verhaal hoor! Rolling Eyes
    Ofwel is die vrouw medeverantwoordelijk en heeft die haar man geholpen,
    ofwel werd ze door hem geterroriseerd, waardoor ze hem noodgedwongen liet begaan!
    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    Advocaat Fritzl gaat ontoerekeningsvatbaarheid pleiten Empty Re: Advocaat Fritzl gaat ontoerekeningsvatbaarheid pleiten

    Bericht van hanne ma jun 16, 2008 2:14 pm

    En alsof dit nog niet erg genoeg was, is er weer een gelijkaardige feit opgedoken Rolling Eyes


    De politie in het zuiden van Italië heeft vrijdag een 47-jarige vrouw bevrijd die achttien jaar opgesloten heeft gezeten in een kamer van haar ouderlijk huis. Haar familie sloot haar volgens de politie op omdat ze ongehuwd zwanger was.

    De broer en zuster van de vrouw zijn gearresteerd en haar 80-jarige moeder is onder huisarrest geplaatst. De familie woont in de plaats Santa Maria Capua Vetere. De 17-jarige zoon van de vrouw woont bij familie en was niet op de hoogte van het bestaan van zijn moeder. De vrouw is voor psychiatrische behandeling in het ziekenhuis opgenomen.

    De politie vond de vrouw aan de hand van een anonieme tip. In de kamer waar ze opgesloten zat bevonden zich een bed, een stoel, een vies toilet en een wastafel.



    Hoe principes toch boven 't menselijk geluk gaan, versta ik niet.
    Van een Islamitisch land verwacht je mss zo'n verschrikkelijk iets,
    maar blijkbaar lopen er in Italië ook conservatieve gevallen rond. Kwaad
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Advocaat Fritzl gaat ontoerekeningsvatbaarheid pleiten Empty Re: Advocaat Fritzl gaat ontoerekeningsvatbaarheid pleiten

    Bericht van Melleke ma jun 16, 2008 2:26 pm

    Pfff !!!!De laatste tijd hoor je niet anders meer Triestig

    Gesponsorde inhoud


    Advocaat Fritzl gaat ontoerekeningsvatbaarheid pleiten Empty Re: Advocaat Fritzl gaat ontoerekeningsvatbaarheid pleiten

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma apr 29, 2024 3:41 pm