BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    David Duchovny klaagt Britse krant aan

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    David Duchovny klaagt Britse krant aan Empty David Duchovny klaagt Britse krant aan

    Bericht van Melleke do okt 23, 2008 8:00 pm

    David Duchovny heeft de Britse krant Daily Mail aangeklaagd wegens laster. De tabloid zou ten onrechte hebben gemeld dat de 48-jarige acteur een affaire had met zijn tennislerares. Dat meldt entertainmentwebsite TMZ.

    "Ik ga het niet ontkennen"
    Afgelopen weekeinde plaatste de Daily Mail een interview met Edit Pakay, een 28-jarige tennislerares van Hongaarse komaf die een affaire zou hebben met de 'Californication'-ster. "Ik wil niets zeggen dat David kan schaden, maar ik ga het niet ontkennen", zou ze hebben verteld. "Ik weet niet wat onze relatie voor hem betekent."

    In de aanklacht, die gisteren bij een rechtbank in Los Angeles werd ingediend, stelt Duchovny dat hij nooit een relatie heeft gehad met Pakay. Ook zou de tennisster nooit hebben gezegd dat ze een affaire heeft met de acteur.

    Seksverslaafd
    Vorige week werd bekend dat de acteur en zijn vrouw, actrice Téa Leoni, al enkele maanden uit elkaar zijn. Het stel heeft twee kinderen: Madelaine (9) en Kydd (6). Eind augustus liet Duchovny zich vrijwillig opnemen in een kliniek voor een seksverslaving.
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    David Duchovny klaagt Britse krant aan Empty Re: David Duchovny klaagt Britse krant aan

    Bericht van Melleke za okt 25, 2008 9:47 am

    Ja als je de serie Californiciation bekijkt is het geen wonder dat die David een Seksverslaving heeft zenne , amai

      Het is nu ma mei 20, 2024 4:34 am