BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    Sarah komt 200 keer klaar per dag

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Sarah komt 200 keer klaar per dag Empty Sarah komt 200 keer klaar per dag

    Bericht van Melleke do jan 24, 2008 7:42 pm

    Sarah komt 200 keer klaar per dag
    Sarah Carmen.De 24-jarige Sarah Carmen komt tweehonderd keer per dag klaar. De vrouw lijdt aan het zogenaamde Permanent Sexual Arousal Syndrome. Niet altijd een pretje, zo blijkt. "Het is al 'prijs' wanneer ik met mijn auto over een verkeersdrempel rij", vertelt Sarah in een interview met het Britse News Of The World (waarbij ze vijf keer een orgasme kreeg). "Na verloop van tijd begint het te vervelen. Daarbij komt dat mannen waar ik seks mee heb, zich minder inspannen om me te doen klaarkomen", klaagt de vrouw.

    Antidepressiva
    Sarah Carmen denkt dat ze het syndroom heeft opgelopen door gebruik van antidepressiva. "Een paar weken nadat ik was begonnen met de medicatie, raakte ik van de kleinste habbekrats opgewonden en beleefde ik eindeloze orgasmes".

    Komen en gaan
    Het is evenwel niet al goud wat blinkt. "Het is niet makkelijk om een relatie in stand te houden", vervolgt de vrouw. "Ik ben vaak al totaal uitgeput tijdens het voorspel. Mannen stellen dat niet op prijs". Een verhaal van komen en gaan, als het ware. (eb)
    avatar
    Gast
    Gast


    Sarah komt 200 keer klaar per dag Empty Re: Sarah komt 200 keer klaar per dag

    Bericht van Gast do jan 24, 2008 7:51 pm

    jawadde zeg
    ik zie me daar al lopen in delhaize: aa aaa aaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Sarah komt 200 keer klaar per dag Empty Re: Sarah komt 200 keer klaar per dag

    Bericht van Melleke do jan 24, 2008 7:56 pm

    Brien schreef:jawadde zeg
    ik zie me daar al lopen in delhaize: aa aaa aaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaa


    Haha, ik zou gans den dag met ne smile op gezicht lopen haha
    avatar
    Gast
    Gast


    Sarah komt 200 keer klaar per dag Empty Re: Sarah komt 200 keer klaar per dag

    Bericht van Gast vr jan 25, 2008 2:19 pm

    Hahaha, ja, ma 'k denk da 200 keer juist zo'n beetje te veel is, denkt ge ni?

    Amai 'k mag er ni aan denken, stel je voor ge zijt aan 't solliciteren, of in een heel serieus gesprek met iemand en ge komt ineens klaar:shoked: lol! tong

    Gesponsorde inhoud


    Sarah komt 200 keer klaar per dag Empty Re: Sarah komt 200 keer klaar per dag

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 17, 2024 4:55 am