BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    21-jarige Brit voor zevende keer vader

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    21-jarige Brit voor zevende keer vader Empty 21-jarige Brit voor zevende keer vader

    Bericht van Melleke di maa 11, 2008 11:24 pm

    De 21-jarige Keith Macdonald heeft ondanks zijn jonge leeftijd niet stilgezeten: hij wordt voor de zevende keer vader. Voor de werkloze Brit uit Washington Tyne and Wear wordt dit het zevende kind bij evenveel verschillende vrouwen. Hij werd voor het eerst vader toen hij zelf amper dertien was.

    "Mijn moeder heeft me gevraagd 'hem' in mijn broek te houden. Ze is niet gelukkig met al deze kinderen", zegt de übervruchtbare Macdonald, bijnaam 'Roekeloze Romeo'. Hij hoopt het dan ook bij dit aantal te houden en was zelfs van plan samen te gaan wonen met de toekomstige moeder van zijn zevende kind. Nochtans heeft hij haar ondertussen ook alweer in de steek gelaten. Aangezien Macdonald werkloos is, weigert hij alimentatie te betalen voor zijn kinderen.

    In het noordoosten van Engeland, waar de 'Roekeloze Romeo' vandaan komt, kent men relatief veel tienerzwangerschappen. Per duizend minderjarige meisjes raker er 52 zwanger. Het Engelse gemiddelde, het hoogste van Europa, ligt op 40. Condoomverkopers zeggen minder goede zaken te doen in de regio

      Het is nu wo mei 15, 2024 5:40 pm