BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    Brit bekent verkrachting dood tienermodel

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Brit bekent verkrachting dood tienermodel Empty Brit bekent verkrachting dood tienermodel

    Bericht van Melleke wo feb 20, 2008 9:50 pm

    De Brit Mark Dixie, die beschuldigd wordt van de moord op een Brits tienermodel, heeft voor de rechtbank bekend seks te hebben gehad met het meisje toen ze al dood was. De 37-jarige kok voegde daar wel aan toe dat hij pas besefte dat ze dood was na de daad. "Ik dacht dat ze flauwgevallen was", aldus Dixie.

    "Geprofiteerd"
    Nochtans vond hij het lichaam van de 18-jarige Sally Anne Bowman (foto) middenin een bloedplas. Dixie beweert het naakte lichaam van het meisje per toeval te hebben gevonden op weg naar huis van zijn eigen verjaardagsfeestje, een vierdaags cocaïnefestijn. Hoewel hij de moord ontkent, geeft hij toe "van de situatie te hebben geprofiteerd", wat hij "niet had mogen doen".

    Bijna thuis
    Bowman werd in september 2005 's nachts omstreeks half vijf neergestoken in Croydon, ten zuiden van Londen, nadat haar vriend haar had afgezet bij haar woning. Volgens de aanklagers stak Dixie de tiener zeven keer, om haar daarna te verkrachten toen ze aan het sterven was of al dood was. Het lijk werd twee uur later op de oprit van haar huis ontdekt door een buurman.

    "Ik weet niet wat ik dacht"
    Zelfs zijn eigen verdediging noemt Dixie "weerzinwekkend" omdat hij "zijn lust niet kon bedwingen". "Ik weet niet wat er door mijn hoofd ging, al wat ik zag was een paar benen met een rok omhooggeduwd tot aan het middel", verklaarde de beschuldigde. Achteraf keerde Dixie terug naar het huis van een vriend. Hij rookte er cannabis om rustig te worden, sliep een aantal uren en sloeg daarna op café aan het drinken.

    Eerdere zedenfeiten en verkrachting
    Het is niet de eerste keer dat Dixie seksueel uit de bocht vliegt. Hij bekende tevens een 40-jarige vrouw te hebben aangerand toen hij zelf 17 was en in juni 1998 verkrachtte hij vermoedelijk een 19-jarige Aziatische. Achteraf stak hij haar neer. De inmiddels 30-jarige vrouw heeft tegen hem getuigd, zijn DNA werd destijds aangetroffen op haar lichaam.

    Brit bekent verkrachting dood tienermodel 1203448535329
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Brit bekent verkrachting dood tienermodel Empty Re: Brit bekent verkrachting dood tienermodel

    Bericht van Melleke wo feb 20, 2008 9:51 pm

    Kvind dat die gast goe ziek in zenne kop is, of veel te veel gesnoven

      Het is nu wo mei 15, 2024 12:37 pm