BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


2 plaatsers

    Hoeveel doe jij voor je gezondheid ?

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Hoeveel doe jij voor je gezondheid ? Empty Hoeveel doe jij voor je gezondheid ?

    Bericht van Melleke ma jan 28, 2008 4:55 pm

    Ik vraag mezelf af hoeveel jij voor je gezondheid doet

    Van neuqen zonder condoom kan je aids krijgen, van roken krijg je longkanker, van worst en alcohol in kleine porties darmkanker.

    Wat doen we met al deze kennis, ik denk dat ik maar een balletje gehakt ga halen.

    Maar even zonder gekheid, als we weten dat we er hartstikke kapot aan kunnen gaan, waarom blijven we dan toch, roken, drinken, gehaktballen eten en overgewicht behouden ?
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Hoeveel doe jij voor je gezondheid ? Empty Re: Hoeveel doe jij voor je gezondheid ?

    Bericht van Melleke za maa 08, 2008 1:36 pm

    Ja roken doe ik al heeeeeeeeeeeeeel lang nie meer, bijna vier jaar, soms droom ik der nog van dat ik rook, raar é
    Alcohol, ja ik lust graag een glaasje, vlees eet ik ook terug, en seks zonder condoom doe ik ook ma kweet dak geen aids kan krijgen vn partner !! alé hopen we dan toch :wub:
    avatar
    Gast
    Gast


    Hoeveel doe jij voor je gezondheid ? Empty Re: Hoeveel doe jij voor je gezondheid ?

    Bericht van Gast di aug 05, 2008 12:55 pm

    roken doe ik niet,ik eet vlees met hopen en drink men glaasje alcohol of biertje op tijd en stond en neuken doe ik zonder condoom.
    das iets wat ik men bedpartners altijd zeg,ik kan heel moeilijk vrijen met dat rotding rond mijn geslacht.als men vriendin of bedgelegenheid toch wil dat ik het gebruik zal ik niet moeilijk doen maar er heeft nog nooit iemand echt een probleem van gemaakt en ik heb nog altijd geen hiv(ben vorig jaar nog getest geweest)
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    Hoeveel doe jij voor je gezondheid ? Empty Re: Hoeveel doe jij voor je gezondheid ?

    Bericht van ®Beef-cake ma sep 29, 2008 2:30 am

    Melleke schreef:Ik vraag mezelf af hoeveel jij voor je gezondheid doet

    Van neuqen zonder condoom kan je aids krijgen, van roken krijg je longkanker, van worst en alcohol in kleine porties darmkanker.

    Wat doen we met al deze kennis, ik denk dat ik maar een balletje gehakt ga halen.

    Maar even zonder gekheid, als we weten dat we er hartstikke kapot aan kunnen gaan, waarom blijven we dan toch, roken, drinken, gehaktballen eten en overgewicht behouden ?

    om er bij te horen ? om er goed uit te zien? om gewoon te genieten dat je leeft?
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    Hoeveel doe jij voor je gezondheid ? Empty Re: Hoeveel doe jij voor je gezondheid ?

    Bericht van ®Beef-cake ma sep 29, 2008 10:16 am

    gezondheid voor alles
    (eerst aan jezelf denken natuurlijk) Razz
    avatar
    Gast
    Gast


    Hoeveel doe jij voor je gezondheid ? Empty Re: Hoeveel doe jij voor je gezondheid ?

    Bericht van Gast ma sep 29, 2008 12:42 pm

    eigenlijk denk ik heel weinig aan men eigen gezondheid.
    ik rook en drink wel niet maar voor de rest is het ni echt gezond hoe ik leef

    Gesponsorde inhoud


    Hoeveel doe jij voor je gezondheid ? Empty Re: Hoeveel doe jij voor je gezondheid ?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 02, 2024 5:16 am