BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


3 plaatsers

    Internet

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Internet Empty Internet

    Bericht van Melleke ma feb 18, 2008 4:36 pm

    Internet ,,, Hoeveel boeit je dat en/of aanzie jij het als een hobby of een leven ??
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Internet Empty Re: Internet

    Bericht van Melleke ma feb 18, 2008 4:41 pm

    Mijzelf boeit het minder en minder
    Eerlijk,, de enige redens dat ik nog achter mijn pc ga zitten is voor dit forum , de mensen die der lid van zijn, en voor men rekeningen te betalen, de rest interesseert me niets meer ,
    Kan het gewoon niet meer opbrengen om er uren achter te gaan zitten, terwijl er zoveel meer te bieden is in het leven !!!! Wat heb je aan het feit dat je UREN achter een pc zit, gewoon gedachte wat er met je lichaam gebeurd,,,,, Hoofdpijn, Ogen die verzwakken, Vermageren ga je der alleszinds nie van doen, stress, Frustratie met momenten, ( spreek nie over mijzelf alleen ) Rugpijn, Associaal ... En noem maar op..

    Akkoord, der zijn wat goei punten op het internet, ma die goeie punten heb ik ondertussen al leren kennen en gevonden dus voor de rest ....

    Daarom binnen een maand zal ik voor een geruime tijd niet meer of zelden aanwezig zijn !!!
    Waarom ?? Voor de reden hierboven, interesseert mij gewoon nie meer !! En als ik al eens online kom dan is het om hier te komen koekeloeren

    Dus Internet een Hobby ?? Nope !!!!! Der zijn toch wel wat interessantere en beter hobby's dan het internet, maar Elk zijn keuze, leuze , smaak, enz enz enz !!!!!

    Just my 2 cents :afro:
    Squally
    Squally
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 1189
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : Brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
    Humeur : fantastisch
    Registration date : 24-01-08

    Internet Empty Re: Internet

    Bericht van Squally ma feb 18, 2008 5:03 pm

    Ik gebruik m'n computer in het algemeen zeer veel voor m'n werk.
    Het internet in het bijzonder gebruikt ik vooral voor het opzoeken van bepaalde producten, de betalingen van m'n rekening, bestellingen plaatsen bij firma's, prijsopzoekingen, opzoeken van adressen...

    Voor m'n vrije tijd gebruik ik het inderdaad wat minder. Dan is dat een beetje dit forum hier, het bestellen van concerttickets,... voor het opzoeken van concerten maak ik veel gebruik van m'n favorieten waar ik de homepagina's van enkele zalen en enkele festivals op geplaatst is. Maar dat is dus heel gericht waar ik op zoek. Ook voor gezelschapspellen heb ik zo m'n informatie dat ik kan opzoeken.

    Dan heb ik m'n eigen sites www.de-schacht.be (werk) en www.squally.be (privé)

    En dan E-mail, dat is wel iets dat compleet onmisbaar is, zowel voor vrije tijd als op werkgebied.
    Voor de rest, doordat ik veel voor m'n werk aan de computer zit, maak ik af en toe wat tijd om hier te zijn, maar na mijn uren ben ik nauwelijks online. Geef mij maar een frisse Rodenbach in m'n stamcafé, vergezegd van m'n vriendin en enkele maten, en ik ben content.

    En nee, m'n baas zaagt niet als ik online zit, want ik ben m'n eigen baas tong
    avatar
    Robert
    ...XxX..KRUIPERTJE..XxX...
    ...XxX..KRUIPERTJE..XxX...


    Aantal berichten : 42
    Registration date : 18-01-08

    Internet Empty Re: Internet

    Bericht van Robert di feb 19, 2008 3:05 pm

    Internet...Hmmz.

    Ik doe niets anders eerlijkgezegd. Het is dan ook mijn Werk/School ( netwerkbeheerder). Privé gebruik ik het ook, ik probeer echter wat te minderen. :)

    Een leuke film doet wonderen.

    Gesponsorde inhoud


    Internet Empty Re: Internet

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 5:39 pm