BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


2 plaatsers

    OVerval bij een Bejaarde thuis

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    OVerval bij een Bejaarde thuis Empty OVerval bij een Bejaarde thuis

    Bericht van Melleke zo feb 24, 2008 11:33 pm

    Is gewoon iets da ik heb gehoord op men werk, en dak gewoon eens van mij af moet schrijven, omdat ik het toch wel TE grof vond

    Ik moest deze week Pensioen uitbetalen aan een madammeke , die zit in een rolstoeleke, en ja iedere x als ik dan iemand zijn pensioen ga uitbetalen, doe ik een klein klappeke met de mensen, Hebben ze wel graag:)
    Dus die begint te vertellen enz, en zegt ze opeens zo van ja tga eindelijk voorkomen de maandag, kzeg wadatte Mevr.?
    ZEgt ze ja op de 16de Oktober vorig jaar ben ik overvallen geweest in men huis
    Politie die aan de deur stond en die PErsé binnen wilde, en die was zo bezig van ja als ge de deur nie opendoet dan trap ik hem in, of laat een sloten maker komen, ik moet binnen want moet u persoonlijk spreken,
    Mevr x ( Ik zal die haar naam nie noemen,) zei bij haar zelf van ja die maakt zo een scene buiten, zal ma vlug opendoen, want wat zouden de mensen anders ni denken é, dus die doet de deur open en die laat die binnen, die had een kaartje als bewijs da hem van de politie was,ma der waren der nog een paar mee, gewone mensen, zegt Mevr. X zo van waarom ben je nie als een politieagent gekleed, zegt die Flik zo , ja we zijn in Burger vandaag, ( wat mss wel kan )
    Dus die heeft er geen verdere erg in en laat die doorkomen naar haar keukentje,
    DUs Mevr . X zit in rolstoel, is nog ochtend , en had enkel badkamerjas aan,
    Wat gebeurd er dan allemaal,,,; ze duwen haar uit haar karreke en pakken haar kamerjas af, dus die ligt naakt op de grond, want lopen kan ze niet meer ... :(

    Ze heeft slagen gekregen, stampen enz, ZE hebben zes van haar Chiwawa's meegenomen, ( weetwel die mini kleine hondjes,) hebben nog eens sleutel van haar huis meegepakt en haar nog eens goe bedreigd van da ze haar wel gaan vinden als ze moest klikken en da ze haar gaan vermoorden enz enz enz ...

    Nu die " Flik " was een afgezette flik en zit nu wel in de bak, en tga maandag voorkomen, dus hoop voor Mevr. X da ze haar hondjes gaat terug vinden, want die zijn natuurlijk allang doorverkocht, oharme ...

    Ze hebben ook geld meegenomen, zo bijna 2000 euro , alst nie meer zal zijn, ander gerief enzo !! Pfff

    Kreeg er erg koud van, ze begon dan te wenen, en ja dan kan je nie direct weggaan é,

    Versta soms nie waarom mensen zo grof kunnen doen !!! Is gewoon Jaloezie omdat ze zelf geen zulke spullen kunnen kopen zeker , of zelf geen geld hebben om zo een hondje te kunnen hebben

    Dan die hondjes, wat hebben die al nie meegemaakt nu, die zijn wss ook heel erg aangedaan van alles,

    En Mevr .X is bang van alles nu, minste dat der aan die deur word gekomen slaat ze in paniek, ze heeft zeven sloten aan haar deur hangen

    Tof, als je zulke dagen moet tegemoet gaan voor de rest van je leven ,,, Pffffff

    Oharme ...
    avatar
    Gast
    Gast


    OVerval bij een Bejaarde thuis Empty Re: OVerval bij een Bejaarde thuis

    Bericht van Gast ma feb 25, 2008 12:54 pm

    :suspect:
    avatar
    Gast
    Gast


    OVerval bij een Bejaarde thuis Empty Re: OVerval bij een Bejaarde thuis

    Bericht van Gast di aug 05, 2008 12:23 pm

    oudere mensen zijn vrij gemakkelijke slachtoffers voor zulk gespuis.meestal slecht te been,kunnen zich amper verweren en alleen thuis en altijd wel geld in huis zodat ze niet te veel naar de bank moeten lopen
    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    OVerval bij een Bejaarde thuis Empty Re: OVerval bij een Bejaarde thuis

    Bericht van hanne di aug 05, 2008 9:53 pm

    Blijkbaar wisten ze héél goed waarmee ze bezig waren en hebben ze met opzet 'haar' als slachtoffer gekozen.

    Mja wel een gemakkelijke prooi want van zo'n oud vrouwtje hoef je natuurlijk niet veel weerstand te verwachten Rolling Eyes

    Gesponsorde inhoud


    OVerval bij een Bejaarde thuis Empty Re: OVerval bij een Bejaarde thuis

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo apr 28, 2024 6:46 pm