BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    Na verliefde broer en zus , nu een verliefde vader en dochter

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Na verliefde broer en zus , nu een verliefde vader en dochter Empty Na verliefde broer en zus , nu een verliefde vader en dochter

    Bericht van Melleke wo apr 09, 2008 10:35 pm

    Een Australisch koppel heeft via de media bekend eigenlijk vader en dochter te zijn. De twee hebben samen een dochtertje van negen maanden, Celeste. Na de scheiding van zijn vrouw zag John Deaves zijn dochter pas terug toen ze 30 was. Twee weken na deze familiereünie hadden vader en dochter seks.

    John (61) en Jenny (39) Deaves vertelden in een interview voor het tv-programma '60 Minutes' dat ze wisten dat wat ze deden fout was, maar dat hun gevoelens het overnamen. Zeven jaar geleden kreeg het koppel al een baby, maar het kindje stierf kort na de geboorte aan een hartafwijking.

    "We vragen enkel om een beetje respect en begrip", aldus Jenny, die al twee kinderen heeft uit een vorige relatie. De jonge vrouw zegt dat ze haar vader eerst bekeek als man, dan pas als vader. "Ik keek naar hem zoals je naar een man zou kunnen kijken aan de bar in een nachtclub."

    Haar vader/partner geeft toe dat hij "aanvankelijk" vond dat seks met zijn dochter fout was. "Ik wist dat het illegaal was, natuurlijk wist ik dat, maar weet je wel, wat dan nog", aldus John Deaves.

    Voor Jenny is de fysieke relatie met haar vader net als "een seksuele relatie met eender welke man". John noemt de seksuele relatie "absoluut fantastisch".

    De politie onderzoekt de zaak.

    Na verliefde broer en zus , nu een verliefde vader en dochter 1207521211635
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Na verliefde broer en zus , nu een verliefde vader en dochter Empty Re: Na verliefde broer en zus , nu een verliefde vader en dochter

    Bericht van Melleke wo apr 09, 2008 10:36 pm

    Melleke schreef:Een Australisch koppel heeft via de media bekend eigenlijk vader en dochter te zijn. De twee hebben samen een dochtertje van negen maanden, Celeste. Na de scheiding van zijn vrouw zag John Deaves zijn dochter pas terug toen ze 30 was. Twee weken na deze familiereünie hadden vader en dochter seks.

    John (61) en Jenny (39) Deaves vertelden in een interview voor het tv-programma '60 Minutes' dat ze wisten dat wat ze deden fout was, maar dat hun gevoelens het overnamen. Zeven jaar geleden kreeg het koppel al een baby, maar het kindje stierf kort na de geboorte aan een hartafwijking.

    "We vragen enkel om een beetje respect en begrip", aldus Jenny, die al twee kinderen heeft uit een vorige relatie. De jonge vrouw zegt dat ze haar vader eerst bekeek als man, dan pas als vader. "Ik keek naar hem zoals je naar een man zou kunnen kijken aan de bar in een nachtclub."

    Haar vader/partner geeft toe dat hij "aanvankelijk" vond dat seks met zijn dochter fout was. "Ik wist dat het illegaal was, natuurlijk wist ik dat, maar weet je wel, wat dan nog", aldus John Deaves.

    Voor Jenny is de fysieke relatie met haar vader net als "een seksuele relatie met eender welke man". John noemt de seksuele relatie "absoluut fantastisch".

    De politie onderzoekt de zaak.

    Na verliefde broer en zus , nu een verliefde vader en dochter 1207521211635


    Wat vinden jullie van dit gebeuren,? Kan dit ??

      Het is nu zo mei 19, 2024 1:59 pm