BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


2 plaatsers

    alle geweld is zinloos maar dit is echt grof

    Stevil
    Stevil
    ...XxX..KRUIPERTJE..XxX...
    ...XxX..KRUIPERTJE..XxX...


    Man
    Aantal berichten : 33
    Leeftijd : 47
    Woonplaats : oostende opex
    Werkgelegenheid/vrije tijd : ja
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 01-03-08

    alle geweld is zinloos maar dit is echt grof Empty alle geweld is zinloos maar dit is echt grof

    Bericht van Stevil za apr 12, 2008 8:16 am

    vrijdagavond op het nieuws gezien dat een moeder haar 22 maanden oude baby laten verhongeren heeft omdat het kind "ongewenst" was en omdat de vader van het kind haar in de steek liet, dit slaat toch nergens op, in welke maatschappij leven wij in feite, ze zouden de moeder mogen levend villen, verkrachten, folteren,...
    Dat doe je toch niet zeg, er mag nog gelijk wat gebeuren, moest ze voor me staan het zou haar besten dag niet zijn!!!!!

    Triestig Stevil Triestig

    p.s. ALLE GEWELD IS ZINLOOS, GEWELD IS TEKEN VAN MACHTELOOSHEID
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    alle geweld is zinloos maar dit is echt grof Empty Re: alle geweld is zinloos maar dit is echt grof

    Bericht van Melleke za apr 12, 2008 2:11 pm

    Pfff ik kom daar ziek van van zulke mensen !! Als het dan ongewenst is dat ze het gewoon opgeeft voor adoptie of als ze dat niet durft in die schuif legt é, man man zulke vrouwen zouden ze moeten sterilliseren !!! pfff
    avatar
    Gast
    Gast


    alle geweld is zinloos maar dit is echt grof Empty Re: alle geweld is zinloos maar dit is echt grof

    Bericht van Gast do okt 02, 2008 8:59 am

    Melleke schreef:Pfff ik kom daar ziek van van zulke mensen !! Als het dan ongewenst is dat ze het gewoon opgeeft voor adoptie of als ze dat niet durft in die schuif legt é, man man zulke vrouwen zouden ze moeten sterilliseren !!! pfff
    Er zijn zoveel mensen die smeken om een kind en daar problemen mee hebben.
    er zijn mensen die hun kind word afgenomen door een speling van het noodlot.
    zulke mensen die dan zo ver gaan omdat hun kind ongewenst is zouden ze inderdaad moeten sterilliseren.
    de wereld is een onrechtvaardige plaats maar daar valt helaas niets tegen te doen.
    en geweld kweekt geweld.hoe meer geweld er in de spotlight komt hoe meer inspirerend het is voor vele jongeren.
    dit klinkt mss gek maar het is realiteit.
    en tegenwoordig moet je wel ietswat gestoord zijn om in deze maatschappij overeind te blijven.
    avatar
    Gast
    Gast


    alle geweld is zinloos maar dit is echt grof Empty Re: alle geweld is zinloos maar dit is echt grof

    Bericht van Gast do okt 02, 2008 9:02 am

    natuurlijk bedoel ik dan wel niet zo gestoord dat je kinderen vermoord he maar het is gewoon zo dat je in deze tijd op je tellen moet letten en dus beter zelf ook een beetje gestoord kan zijn.
    ik weet van mezelf dat ik heel ver kan gaan in bepaalde zaken en dat ik zal vernietigen waarvan ik weet dat het mij kan vernietigen

    Gesponsorde inhoud


    alle geweld is zinloos maar dit is echt grof Empty Re: alle geweld is zinloos maar dit is echt grof

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 12:09 pm