BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    Vrouwen zijn te subtiel voor mannen

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Vrouwen zijn te subtiel voor mannen Empty Vrouwen zijn te subtiel voor mannen

    Bericht van Melleke di apr 15, 2008 12:56 pm

    Een zwoele blik over de schouder, een vluchtige aanraking. Twee van de vele discrete flirttechnieken van vrouwen om de aandacht van een man te trekken. Maar ze verspillen hun tijd, zegt de Sunday Telegraph.

    De meeste mannen zijn gewoon blind voor zulke subtiele hinten en technieken. Enkel de extreem duidelijke belangstelling zal een man doorhebben, dat blijkt uit een onderzoek dat werd verricht aan de universiteit in Indiana.

    Er werden voor deze studie 300 studenten van beide geslachten ondervraagd om na te gaan of mannen nu werkelijk gevoelig zijn voor die subtiele signalen. Ze kregen foto's te zien van vrouwen en moesten die zo indelen volgens 'vriendschappelijk', 'seksueel geïnteresseerd' of 'afwijzend'.

    Uit de resultaten bleek dat mannelijke studenten het veel slechter deden dan hun vrouwelijke medestudenten. Vooral het onderscheid tussen vriendschappelijkheid en verliefdheid blijkt een moeilijk punt te zijn. Vaak zagen ze ook in seksuele signalen een blijk van vriendschap en in vriendelijkheid een techniek tot versieren. Daarmee werd de conclusie getrokken dat mannen de neiging hebben 'te verdwalen' in een wereld van subtiele gebaren en technieken die ze niet kunnen herkennen.

    Relatie-auteur Kathy Lette vind dat dit weer een bewijs is dat vrouwen superieur zijn. "Vrouwen zijn zeer goed in het gebruiken én lezen van lichaamstaal, mannen kunnen alleen babbelen", zegt ze. "Dat is erg verwarrend voor een vrouw, want de doorsnee man beseft vaak pas dat we op hem vallen als we zijn kind baren ofwel denkt hij juist dat alle vrouwen constant op hem vallen".
    avatar
    Gast
    Gast


    Vrouwen zijn te subtiel voor mannen Empty Re: Vrouwen zijn te subtiel voor mannen

    Bericht van Gast di aug 05, 2008 2:00 pm

    ik heb daar wel oog voor zene.als een vrouw me vluchtig aanraakt dan denk ik al dat ze met mij een nummerke wilt doen en sta ik in volle paraatheid.en als ze knipoogt dan denk ik dat ze smoorverliefd op me is cheer lol!

      Het is nu zo apr 28, 2024 1:11 am