BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


2 plaatsers

    HOe sta jij over HOmo's en Lesbische vrouwen ?

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    HOe sta jij over HOmo's en Lesbische vrouwen ? Empty HOe sta jij over HOmo's en Lesbische vrouwen ?

    Bericht van Melleke di maa 11, 2008 11:17 pm

    Wat is jouw mening daaromtrent ??
    avatar
    Gast
    Gast


    HOe sta jij over HOmo's en Lesbische vrouwen ? Empty Re: HOe sta jij over HOmo's en Lesbische vrouwen ?

    Bericht van Gast wo maa 12, 2008 12:47 am

    elk zijn ding, als ze maar gelukkig zijn
    en ivm homos ok maar ze moeten zo janetterig nie tege mij komen doen.
    Niet alle homos zijn gelukkig zo

    In de hema in brugge werkt er een homo, ging daar laatst, had hem aan de kassa
    hed die wel geen french manicure op zijn nagels
    ale zeg
    avatar
    Gast
    Gast


    HOe sta jij over HOmo's en Lesbische vrouwen ? Empty Re: HOe sta jij over HOmo's en Lesbische vrouwen ?

    Bericht van Gast wo maa 12, 2008 9:55 am

    Tja, als zij gelukkig zijn, ieder zijn ding zoals Brien zegt!

    Mijn ouders hebben goeie vrienden, een homo koppel, echt toffe gasten, als ge ze apart ziet zou 't ge zelfs niet zeggen dat 't homo's zijn, die hebben ni van die janettertige neigingen!
    Den baas van mijn ouders is ook nen homo, daar ziet ge da ni aan, maar ge hoort da wel aan zn manier van praten.
    Squally
    Squally
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 1189
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : Brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
    Humeur : fantastisch
    Registration date : 24-01-08

    HOe sta jij over HOmo's en Lesbische vrouwen ? Empty Re: HOe sta jij over HOmo's en Lesbische vrouwen ?

    Bericht van Squally wo maa 12, 2008 11:31 am

    'k Heb er niets op tegen hoe de mensen geaard zijn. Uiteindelijk bestaat de kans altijd dat je eigen kinderen zo zijn, en dan moet je je er ook bij neerleggen.
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    HOe sta jij over HOmo's en Lesbische vrouwen ? Empty Re: HOe sta jij over HOmo's en Lesbische vrouwen ?

    Bericht van Melleke wo maa 12, 2008 6:53 pm

    Squally schreef:'k Heb er niets op tegen hoe de mensen geaard zijn. Uiteindelijk bestaat de kans altijd dat je eigen kinderen zo zijn, en dan moet je je er ook bij neerleggen.

    Das waar, en hoe ouder we worden hoe minder taboe er ook over heerst
    avatar
    Gast
    Gast


    HOe sta jij over HOmo's en Lesbische vrouwen ? Empty Re: HOe sta jij over HOmo's en Lesbische vrouwen ?

    Bericht van Gast di aug 05, 2008 1:21 pm

    ieder heeft het recht te zijn wie hij of zij is maar er zijn van die mensen die proberen anderen ook zo te maken terwijl het een aangeboren iets is.lesbienne of homo dat word je niet.
    ik ken een bi meisje en een lesbi vriendin van haar had toen gezegd:ik ga van jou een lesbienne maken.zie,daar walg ik nu van se.past ze niet in de groep als ze ''maar'' bi is ofwat?
    en wat de homo's betreft zijn er inderdaad bij die echt overdreven doen zoals met die losse handjes enzo.ik geef toe dat ik het van dat soort toch soms wel op men heupen krijg.homo of niet,je bent en blijft een man he

    Gesponsorde inhoud


    HOe sta jij over HOmo's en Lesbische vrouwen ? Empty Re: HOe sta jij over HOmo's en Lesbische vrouwen ?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 02, 2024 3:32 pm