BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


3 plaatsers

    Buurman Masturbeerde niet

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Buurman Masturbeerde niet Empty Buurman Masturbeerde niet

    Bericht van Melleke wo apr 23, 2008 3:31 pm

    Buurman masturbeerde niet

    ROTTERDAM - De geschokte buurvrouwen, die beurtelings kwamen kijken naar de onderbuur die zichzelf van 18.30 tot 22.00 uur in de tuin zat af te trekken, hadden het helemaal verkeerd.

    En ook de gealarmeerde politieagenten, die vanaf het balkon in het Oude Noorden zagen dat de man met heen-en-weerbewegende hand in zijn korte broek zat, zagen het niet goed.

    ,,Er was helemaal niks aan de hand, vertelde de 50-jarige vermeende potloodventer deze week tegen de politierechter. ,,Ik zat gewoon in mijn tuin onder de parasol een biertje te drinken. Kort daarvoor was ik gevallen en heb ik een rib gebroken, waarvan ik pijn in mijn rug heb.

    Ik hield gewoon mn buik omhoog om te steunen tegen de pijn, hield de verdachte vol. ,,Mijn vrouw en dochter waren gewoon thuis. Ik doe die dingen niet. Ben gelukkig getrouwd en wil dat graag zo houden. ''

    Ondanks het relaas van de verdachte stond, volgens de officier van justitie, het schenden van de eerbaarheid door de man vast. ,,Die ene vrouw zag u met uw geslacht spelen, zei ze.

    En de andere buur en politieagenten zagen uw hand in uw broek,’’ aldus de aanklager, die tegen de niet eerder veroordeelde man een boete van 300 euro eiste en een voorwaardelijke celstraf van twee weken.


    De politierechter twijfelde vanwege de tijdsduur. ,,Zolang duurt dat toch niet. En ik kan niet uitsluiten dat u misschien slecht gekleed onhandig hebt zitten frunniken en zij dachten dat er heel wat gebeurde. Daarom moet ik u vrijspreken.’’
    avatar
    Gast
    Gast


    Buurman Masturbeerde niet Empty Re: Buurman Masturbeerde niet

    Bericht van Gast do okt 02, 2008 11:25 am

    tja,hehe,misschien zagen die vrouwen zijn bierglas wel aan voor zijn geslachtsdeel.
    mss dronk hij wel een "fluit" he hahaha
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    Buurman Masturbeerde niet Empty Re: Buurman Masturbeerde niet

    Bericht van ®Beef-cake do okt 02, 2008 11:37 am

    Melleke schreef:Buurman masturbeerde niet

    ROTTERDAM - De geschokte buurvrouwen, die beurtelings kwamen kijken naar de onderbuur die zichzelf van 18.30 tot 22.00 uur in de tuin zat af te trekken, hadden het helemaal verkeerd.

    En ook de gealarmeerde politieagenten, die vanaf het balkon in het Oude Noorden zagen dat de man met heen-en-weerbewegende hand in zijn korte broek zat, zagen het niet goed.

    ,,Er was helemaal niks aan de hand, vertelde de 50-jarige vermeende potloodventer deze week tegen de politierechter. ,,Ik zat gewoon in mijn tuin onder de parasol een biertje te drinken. Kort daarvoor was ik gevallen en heb ik een rib gebroken, waarvan ik pijn in mijn rug heb.

    Ik hield gewoon mn buik omhoog om te steunen tegen de pijn, hield de verdachte vol. ,,Mijn vrouw en dochter waren gewoon thuis. Ik doe die dingen niet. Ben gelukkig getrouwd en wil dat graag zo houden. ''

    Ondanks het relaas van de verdachte stond, volgens de officier van justitie, het schenden van de eerbaarheid door de man vast. ,,Die ene vrouw zag u met uw geslacht spelen, zei ze.

    En de andere buur en politieagenten zagen uw hand in uw broek,’’ aldus de aanklager, die tegen de niet eerder veroordeelde man een boete van 300 euro eiste en een voorwaardelijke celstraf van twee weken.


    De politierechter twijfelde vanwege de tijdsduur. ,,Zolang duurt dat toch niet. En ik kan niet uitsluiten dat u misschien slecht gekleed onhandig hebt zitten frunniken en zij dachten dat er heel wat gebeurde. Daarom moet ik u vrijspreken.’’

    zie je wel dat buren altijd gluren !!!!

    hebben zij niets anders te doen ? denk dat ze gewoon in de belangstelling willen komen !
    seutje
    seutje
    ...XxXBzzz Bzzzz XxX...
    ...XxXBzzz Bzzzz XxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 255
    Leeftijd : 50
    Woonplaats : berlare
    Werkgelegenheid/vrije tijd : werk graag.. op collega's hun zenuwen :p
    Humeur : ben meestal wel optimistisch ingesteld
    Registration date : 17-01-08

    Buurman Masturbeerde niet Empty Re: Buurman Masturbeerde niet

    Bericht van seutje do okt 02, 2008 11:43 am

    zo erg zullen die buren het niet gevonden hebben, als ze zich bezighouden met uren-gluren
    lol!
    maar Beef-cake..... doe dat in 't vervolg beetje discreter
    lol!
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    Buurman Masturbeerde niet Empty Re: Buurman Masturbeerde niet

    Bericht van ®Beef-cake vr okt 03, 2008 3:10 am

    Lord Scorpio schreef:tja,hehe,misschien zagen die vrouwen zijn bierglas wel aan voor zijn geslachtsdeel.
    mss dronk hij wel een "fluit" he hahaha

    wat is een fluit ?
    avatar
    Gast
    Gast


    Buurman Masturbeerde niet Empty Re: Buurman Masturbeerde niet

    Bericht van Gast vr okt 03, 2008 8:08 am

    ®Beef-cake schreef:
    Lord Scorpio schreef:tja,hehe,misschien zagen die vrouwen zijn bierglas wel aan voor zijn geslachtsdeel.
    mss dronk hij wel een "fluit" he hahaha

    wat is een fluit ?
    Een fluit ofwel "een fleutje" is een pint maar dan in een fluitvormig glas.
    te verkrijgen in elk café of drinkgelegenheid

    Gesponsorde inhoud


    Buurman Masturbeerde niet Empty Re: Buurman Masturbeerde niet

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma apr 29, 2024 5:26 pm