BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    Boete voor te luide sex

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Boete voor te luide sex Empty Boete voor te luide sex

    Bericht van Melleke wo sep 10, 2008 6:48 pm

    Dat een formidabel seksleven niet alles is kan een Brits koppel beamen. Buren van Kerry Norris (29) en Adam Hinton dienden namelijk een klacht tegen hen in wegens 'te luide seks'. Ze zouden immers het hele appartementsgebouw wakker houden met hun nachtelijke seksmarathons. De hete blondine uit Brighton, East Sussex, moet nu een boete betalen van 250 euro, plus 130 euro gerechtskosten én 20 euro voor het 'overbelasten van slachtoffers'.

    Buurvrouw Michelle Tyrrell trok na 2,5 jaar 'seksoverlast' naar de rechtbank, omdat ze soms het hoofdeinde van het bed van de buren tot zes uur 's ochtends tegen haar muur hoorde bonken. Bovendien heeft het actieve seksleven van haar buren een schadelijk effect op haar dochtertje, zo beweert Tyrrell.

    "Mijn dochtertje van vier vroeg me wat 'fuck me' betekent", klaagt de gechoqueerde buurvrouw. "Ze heeft nachtmerries over wat ze hoorde." Ook een andere buur, Richard Powell, zegt vrije dagen te moeten nemen op het werk omwille van slaapgebrek. Zijn vrouw Sarah kan de situatie in één woord samenvatten: "Walgelijk!"

    Norris, zelf moeder, vindt haar seksleven niet zo opmerkelijk en beschreef het voor de rechter als "normaal". Haar bedpartner ontkent ook dat ze "fuck me" roept tijdens de liefdesdaad, al "roept ze weleens".

      Het is nu wo mei 15, 2024 5:57 am