BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    wat voor iemand ben jij eigenlijk of....wie ben jij echt??

    avatar
    Gast
    Gast


    wat voor iemand ben jij eigenlijk of....wie ben jij echt?? Empty wat voor iemand ben jij eigenlijk of....wie ben jij echt??

    Bericht van Gast wo okt 22, 2008 2:45 pm

    we zeggen nogal snel van iemand dat je die persoon kent maar wanneer ken je iemand echt.
    kan je wel iemand echt kennen?
    wat voor een iemand ben jij?ben jij makkelijk te doorgronden of juist niet,ben jij een vrolijk iemand of een vrij nors iemand?
    leer ons uzelf eens wat beter kennen.
    vertel eens wat je over jezelf denkt en wat anderen over jou denken en of ze daar gelijk in hebben.
    avatar
    Gast
    Gast


    wat voor iemand ben jij eigenlijk of....wie ben jij echt?? Empty Re: wat voor iemand ben jij eigenlijk of....wie ben jij echt??

    Bericht van Gast wo okt 22, 2008 3:20 pm

    goh,wat voor iemand ben ik?das wel een heel moeilijke vraag en ik zal dan ook beginnen met een uitspraak van mijn beste vriend eric.
    "toby is iemand die zich heel veel voordoet als iemand anders maar al bij al blijft hij gewoon dat zelfde degoutante ventje".
    is dit slecht bedoeld?nee
    heeft hij gelijk?misschien
    probeer ik me soms anders voor te doen?ja en nee.feit is dat ik een heel moeilijk te doorgronden persoon ben en heel veel van karakterwisselingen heb.
    veel mensen die me leren kennen vallen van de ene verbazing in de andere,positief en negatief.er zitten gewoon heel veel verscillende karakters in me en die kunnen zich op een vlot tempo afwisselen.
    slechts 1 persoon,eric,weet hoe hij met mij moet omgaan al wringt het bij hem ook soms wel.
    1 ander persoon,vicky,kent me ook heel goed maar reageert toch soms helemaal verkeerd omdat da in haar karakter ligt gewoon.
    kent er iemand mij?eric,vrij goed maar als ik wil blaas ik hem gewoon van zen sokken van verbazing als ik mijn boekje helemaal opendoe en vertel wat er soms in men hoofd speelt.
    ik geef ook toe dat ik een geboren leugenaar ben,niet dat ik elke dag leugens vertel want ik lieg alleen maar als het nodig is of als het me goed uitkomt of om iets te weten te komen.ik durf gerust(zonder fierheid)te zeggen dat ik 1 van de beste liegebeesten ben van antwerpen en omstreken.waarom?omdat ik gewoon op geen enkele leugen te betrappen ben en geen moeite moet doen om iets te verzinnen.ik schud het gewoon ter plaatse uit men mouw zonder ongeloofwaardig over te komen.
    ik kan ook heel erg lief zijn,soms ben ik gewoon een engel op aarde,iemand die alles voor je zou doen maar,zoals eric zegt,soms ben ik gewoon een heel degoutant manneke.
    ben ik dan iemand waar je niet mee kan omgaan,jawel,want veel van men vrienden amuseren zich met mij en vinden me heel tof.
    kan ik iemands beste vriend zijn?ben ik te vertrouwen?ja en nee.ik kan geheimen bewaren tot de dood,maar ik kan je ook heel gemakkelijk een mes in de rug steken.ik kan je vriendin of vrouw van je afsnoepen waar je bij staat(natuurlijk niet bij iedereen he maar dat is me al veel gelukt)
    een ander kantje van mij is dan weer heel duister.ik heb drie jaar therapie gevolgd en ik kreeg toen te horen dat ik een mogelijk gevaar ben voor de maatschappij en dat ik een wandelende bom ben die elk ogenblik kan afgaan maar iets in mij houd dat nog in bedwang en dat iets dat zijn mijn kinderen.
    volgens haar heb ik ook de gave om dingen in een vingerknip van me af te zetten.mensen die sterven of die uit men leven verdwijnen daar heb ik nog geen dag last van en het is voorbij al gaat dat bij 1 persoon wel helemaal anders zijn.
    ben ik gestoord?misschien een beetje wel ja,ik lieg daar niet voor maar ben daar ook niet fier op.ik weet waartoe ik in staat ben en dat maakt me soms zelf bang en dan ben ik dankbaar dat ik kinderen heb want die houden me aan de leiband.ik zal ook heel ver gaan om men doel te bereiken of om iemand op een leugen te betrappen als ik weet dat er word gelogen en soms intresseert het me gewoon geen moer.
    dat ik dit vertel is eigenlijk niet van men gewoonte,niet veel mensen weten dit.
    is dit om interresant te doen?nee,al wat hierboven staat is pure waarheid en komt niet van mezelf maar van anderen die zo over me denken en ik licht gewoon een klein stukje van de sluier van wie ik eigenlijk ben.
    waarom vertel ik dit?
    omdat er iemand me beter aan het leren kennen is en niet weet hoe daar mee om te gaan.
    wie ik ben?wie zal het zeggen,ik weet het soms zelf niet wie ik ben,hoe kan iemand anders het dan weten.
    feit is dat ik in vijf minuten tijd lief,arrogent,razend,kalm,opvliegend,eerlijk en vals kan zijn in 1 stuk door.

      Het is nu wo mei 15, 2024 5:47 pm