BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


3 plaatsers

    Betaalde seks: echt iets voor u?

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Betaalde seks: echt iets voor u? Empty Betaalde seks: echt iets voor u?

    Bericht van Melleke vr feb 01, 2008 12:18 am

    Zou u ooit betalen voor seks? Hébt u al ooit betaald voor seks (en zo ja: hoeveel)?
    avatar
    Nacho


    Man
    Aantal berichten : 20
    Leeftijd : 46
    Woonplaats : Heers
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Ambtenaar
    Registration date : 27-01-08

    Betaalde seks: echt iets voor u? Empty Re: Betaalde seks: echt iets voor u?

    Bericht van Nacho vr feb 01, 2008 8:43 pm

    Ik heb alleen nog maar betaalde sex, helaas. Moest het gratis kunnen en met een meisje dat ik graag zie, dan zou ik toch voor een echte relatie kiezen hoor. Helaas beslist mijn gezondheidstoestand erover dat ik moeilijk of niet aan onbetaalde sex zou kunnen geraken.

    Hoeveel ik al heb betaald? Het maximum is € 80 geweest en het minste € 30. Die € 80 was in een privéhuis, dat deed ik soms maar vind ik toch wat teveel. In het Schipperskwartier is het normaal gezien € 50 en in Duitsland heb ik al eens een paar keer € 30 betaald. In Aken kan ik geen parkeerplaats vinden en is het geen optie meer en Duisburg ben ik eens een paar keer geweest, maar dat is verschrikkelijk ver, gelukkig was de service er een stuk beter dan ergens anders.
    seutje
    seutje
    ...XxXBzzz Bzzzz XxX...
    ...XxXBzzz Bzzzz XxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 255
    Leeftijd : 50
    Woonplaats : berlare
    Werkgelegenheid/vrije tijd : werk graag.. op collega's hun zenuwen :p
    Humeur : ben meestal wel optimistisch ingesteld
    Registration date : 17-01-08

    Betaalde seks: echt iets voor u? Empty Re: Betaalde seks: echt iets voor u?

    Bericht van seutje ma feb 18, 2008 12:51 pm

    Nacho schreef:Ik heb alleen nog maar betaalde sex, helaas. Moest het gratis kunnen en met een meisje dat ik graag zie, dan zou ik toch voor een echte relatie kiezen hoor. Helaas beslist mijn gezondheidstoestand erover dat ik moeilijk of niet aan onbetaalde sex zou kunnen geraken.

    Hoeveel ik al heb betaald? Het maximum is € 80 geweest en het minste € 30. Die € 80 was in een privéhuis, dat deed ik soms maar vind ik toch wat teveel. In het Schipperskwartier is het normaal gezien € 50 en in Duitsland heb ik al eens een paar keer € 30 betaald. In Aken kan ik geen parkeerplaats vinden en is het geen optie meer en Duisburg ben ik eens een paar keer geweest, maar dat is verschrikkelijk ver, gelukkig was de service er een stuk beter dan ergens anders.


    ik dacht (en toen liep het dus verkeerd) altijd dat wanneer mannen voor sex wilden betalen, ze gewoon zat werden gevoerd en die dan dachten dat ze het gekregen hadden.
    niet dus?
    of was jij niet zat te voeren?
    lol!
    avatar
    Gast
    Gast


    Betaalde seks: echt iets voor u? Empty Re: Betaalde seks: echt iets voor u?

    Bericht van Gast ma jun 16, 2008 11:04 am

    ik durf wel eens naar het schipperskwartier tenen maar dat doe ik dan wel als ik lange tijd geen sex heb gehad en er geen kandidaten voor handen zijn om van mijn heerlijke lichaam te genieten. lol!
    gewoon,je kan het dan wel zelf doen,je bevredigen,maar het voelt goed om een vrouwenlichaam te voelen dus ........

    Gesponsorde inhoud


    Betaalde seks: echt iets voor u? Empty Re: Betaalde seks: echt iets voor u?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo mei 15, 2024 4:01 pm