Zou u ooit betalen voor seks? Hébt u al ooit betaald voor seks (en zo ja: hoeveel)?
3 plaatsers
Betaalde seks: echt iets voor u?
Melleke- XxX Lady Kathy XxX
Aantal berichten : 3008
Leeftijd : 44
Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
Registration date : 28-11-07
- Bericht nummer 1
Betaalde seks: echt iets voor u?
Nacho
Aantal berichten : 20
Leeftijd : 46
Werkgelegenheid/vrije tijd : Ambtenaar
Registration date : 27-01-08
- Bericht nummer 2
Re: Betaalde seks: echt iets voor u?
Ik heb alleen nog maar betaalde sex, helaas. Moest het gratis kunnen en met een meisje dat ik graag zie, dan zou ik toch voor een echte relatie kiezen hoor. Helaas beslist mijn gezondheidstoestand erover dat ik moeilijk of niet aan onbetaalde sex zou kunnen geraken.
Hoeveel ik al heb betaald? Het maximum is € 80 geweest en het minste € 30. Die € 80 was in een privéhuis, dat deed ik soms maar vind ik toch wat teveel. In het Schipperskwartier is het normaal gezien € 50 en in Duitsland heb ik al eens een paar keer € 30 betaald. In Aken kan ik geen parkeerplaats vinden en is het geen optie meer en Duisburg ben ik eens een paar keer geweest, maar dat is verschrikkelijk ver, gelukkig was de service er een stuk beter dan ergens anders.
Hoeveel ik al heb betaald? Het maximum is € 80 geweest en het minste € 30. Die € 80 was in een privéhuis, dat deed ik soms maar vind ik toch wat teveel. In het Schipperskwartier is het normaal gezien € 50 en in Duitsland heb ik al eens een paar keer € 30 betaald. In Aken kan ik geen parkeerplaats vinden en is het geen optie meer en Duisburg ben ik eens een paar keer geweest, maar dat is verschrikkelijk ver, gelukkig was de service er een stuk beter dan ergens anders.
seutje- ...XxXBzzz Bzzzz XxX...
Aantal berichten : 255
Leeftijd : 50
Werkgelegenheid/vrije tijd : werk graag.. op collega's hun zenuwen :p
Registration date : 17-01-08
- Bericht nummer 3
Nacho schreef:Ik heb alleen nog maar betaalde sex, helaas. Moest het gratis kunnen en met een meisje dat ik graag zie, dan zou ik toch voor een echte relatie kiezen hoor. Helaas beslist mijn gezondheidstoestand erover dat ik moeilijk of niet aan onbetaalde sex zou kunnen geraken.
ik dacht (en toen liep het dus verkeerd) altijd dat wanneer mannen voor sex wilden betalen, ze gewoon zat werden gevoerd en die dan dachten dat ze het gekregen hadden.
niet dus?
of was jij niet zat te voeren?
Gast- Gast
- Bericht nummer 4
ik durf wel eens naar het schipperskwartier tenen maar dat doe ik dan wel als ik lange tijd geen sex heb gehad en er geen kandidaten voor handen zijn om van mijn heerlijke lichaam te genieten.
gewoon,je kan het dan wel zelf doen,je bevredigen,maar het voelt goed om een vrouwenlichaam te voelen dus ........
gewoon,je kan het dan wel zelf doen,je bevredigen,maar het voelt goed om een vrouwenlichaam te voelen dus ........