BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


2 plaatsers

    Uitgenodigd worden

    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    Uitgenodigd worden Empty Uitgenodigd worden

    Bericht van ®Beef-cake zo aug 10, 2008 4:54 pm

    Je kent het wel.
    Regelmatig feestjes of diners organiseren. Je gasten uitnodigen en hun goed verzorgen.
    Wij hebben een aantal vrienden
    die regelmatig over de vloer komen en die nooit een feestje
    of een gezellig samenzijn organiseren. Ik vraag me soms af of wij onze
    vrienden veel te goed verzorgen. Het schiet wel eens door mijn hoofd om
    ze gewoon niet meer uit te nodigen, maar toch voelt dat niet goed. Het
    blijven toch je vrienden natuurlijk. Het valt wel op, maar verder zijn het
    geweldige vrienden.
    Ik kan ook gewoon de boel omdraaien, dus een keer zeggen dat ik graag naar hen wilt komen,
    omdat het altijd andersom is.
    Ik ben alleen bang dat je dan niet moet verwachten dat je ook in de watten wordt gelegd. Sommige mensen
    zien dit soort dingen niet.
    Mijn vraag aan jullie : herkent iemand dit? En hoe ga je ermee om of ben je
    ermee om gegaan? Rolling Eyes
    avatar
    Gast
    Gast


    Uitgenodigd worden Empty Re: Uitgenodigd worden

    Bericht van Gast zo aug 10, 2008 5:02 pm

    ik word soms uitgenodigd bij melleke.
    het is daar uitstekend en kathy doet dat graag.
    om niet alles in 1 richting te duwen betaalt ieder zijn deel van het eten gewoon en wie daar niet gelukkig mee is,die blijft weg.
    ik heb bv geen plaats om zo een etentjes te organizeren,net als nog enkele aanwezigen en daarom vind ik het een super idee.

    als je natuurlijk elke keer mensen uitnodigd en alles op jou neemt en zij doen eens nooit niets terug dan moet je uzelf idd wel eens gaan afvragen van,how,wanneer doen jullie eens iets.
    mss kan je dit eens laten vallen aan tafel,zo van...'en wanneer is het eens bij jullie'?
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Uitgenodigd worden Empty Re: Uitgenodigd worden

    Bericht van Melleke zo aug 10, 2008 10:15 pm

    Het is idd nie leuk als je weet dat het altijd van één kant moet komen ... nu is da wel altijd bij ons als we de dinsdag eten ma das ook enkel omdat ik nu de enige ben met een koer, de rest heeft geen terras of tuin ... ma ze hebben me al gezegd ( alé sommige toch ) van in de winter zal het wel eens bij mij zijn, dus ik wacht af é .... we zullen wel zien,, mij maakt dat nie zoveel uit dat het altijd bij mij is ma timothy men vriend dus tilt daar wel zwaar aan soms ... kan hem begrijpen ... dermee da we dan ook begonnen zijn met elk een helft te betalen, iedereen helpt mee aan de afwas en de voorbereiding van het eten... en zijn der dan mensen die zeggen van " amai bij kathy moet je met alles helpen enz, " wel blijf dan gewoon weg !! ik heb daar geen problemen mee zenne :)
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    Uitgenodigd worden Empty Re: Uitgenodigd worden

    Bericht van ®Beef-cake zo aug 10, 2008 10:21 pm

    Leuke tip om bij ons ,barbecue , Rolling Eyes te doen (op open terras) zolang het weer het toelaat. Spaghettie à volonté.
    avatar
    Gast
    Gast


    Uitgenodigd worden Empty Re: Uitgenodigd worden

    Bericht van Gast zo aug 10, 2008 10:58 pm

    kdenk dat je al wel gezien hebt dat ik niet de accomodatie heb om zulke toestanden te organizeren he kathyke
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    Uitgenodigd worden Empty Re: Uitgenodigd worden

    Bericht van ®Beef-cake di sep 30, 2008 11:53 pm

    binnenkort uitgenodigd voor een trouw !
    avatar
    Gast
    Gast


    Uitgenodigd worden Empty Re: Uitgenodigd worden

    Bericht van Gast wo okt 01, 2008 9:43 am

    zelf nodig ik niet gemakkelijk iemand uit.ik heb er geen plaats voor.
    als ik iemand vraag dan is het meestal een meisje en dan maar met 1 bedoeling
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    Uitgenodigd worden Empty Re: Uitgenodigd worden

    Bericht van ®Beef-cake wo okt 01, 2008 11:32 am

    Lord Scorpio schreef:zelf nodig ik niet gemakkelijk iemand uit.ik heb er geen plaats voor.
    als ik iemand vraag dan is het meestal een meisje en dan maar met 1 bedoeling

    uw kot laten opruimen ?
    avatar
    Gast
    Gast


    Uitgenodigd worden Empty Re: Uitgenodigd worden

    Bericht van Gast wo okt 01, 2008 1:57 pm

    ®Beef-cake schreef:
    Lord Scorpio schreef:zelf nodig ik niet gemakkelijk iemand uit.ik heb er geen plaats voor.
    als ik iemand vraag dan is het meestal een meisje en dan maar met 1 bedoeling

    uw kot laten opruimen ?
    Hahaha,nee,mijn kot is netjes opgeruimd se.
    mijn huisbazin zegt dat elke keer als ze komt:"voor ne man alleen is het hier echt proper en netjes.het gezelligste appartement van het hele gebouw"
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Uitgenodigd worden Empty Re: Uitgenodigd worden

    Bericht van Melleke wo okt 01, 2008 2:34 pm

    Als wij uitgenodigd worden is het meestal door familie en door onze beste vrienden in Oostende, Gina en Johnny, voor de rest gebeurt er niet veel in die richting,
    Daarmee doen we zelf niet meer al te veel in die richting, ben het nu wel afgeleerd !! Moet van twee kanten komen, en spijtig genoeg gebeurd dat niet altijd
    avatar
    Gast
    Gast


    Uitgenodigd worden Empty Re: Uitgenodigd worden

    Bericht van Gast wo okt 01, 2008 2:39 pm

    Melleke schreef:Als wij uitgenodigd worden is het meestal door familie en door onze beste vrienden in Oostende, Gina en Johnny, voor de rest gebeurt er niet veel in die richting,
    Daarmee doen we zelf niet meer al te veel in die richting, ben het nu wel afgeleerd !! Moet van twee kanten komen, en spijtig genoeg gebeurd dat niet altijd
    Daar heb je groot gelijk in maar je moet natuurlijk ook wel begrijpen dat het niet voor iedereen zo evident is om mensen uit te nodigen.
    soms is tijd en plaats een groot probleem
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Uitgenodigd worden Empty Re: Uitgenodigd worden

    Bericht van Melleke wo okt 01, 2008 2:42 pm

    Das ook just wa je zegt , maar toen ik alleen woonde in oostende was de tijd ook nei altijd gepast, want ik deed horeca werk, en had toen ook nie echt een tafel, toch de eerste maanden niet, leefde op een ronde terrastafel, had mss twee krukjes , ma dan deden we zo van die chineesavondjes, al was het eten ook nie chineesachtig, gewoon kleine budgeterende hapjes enz, was wel leuk, is eigenlijk het leukst van al !! Of wat ik ook deed, was een avondje organisseren bij mij thuis, en dan vroeg ik aan iedereen die kwam, eigen drank en eten mee te brengen, en dan deelden we dat !! was fun
    drie jaar geleden was het met valentijn ook bij mij te doen, al men vrijgezelle vrienden zijn bij mij gekomen en hebben we een kaassschotel gegeten, was fun !!
    Maja twas ook altijd ik die het deed, en was ook altijd bij mij te doen, en nooit eens andersom, moet niet veel zijn om gezellig te zijn é
    Ben daar mee gestopt !! Hopen geld in men zakken nu !!
    avatar
    Gast
    Gast


    Uitgenodigd worden Empty Re: Uitgenodigd worden

    Bericht van Gast wo okt 01, 2008 2:44 pm

    Melleke schreef:Das ook just wa je zegt , maar toen ik alleen woonde in oostende was de tijd ook nei altijd gepast, want ik deed horeca werk, en had toen ook nie echt een tafel, toch de eerste maanden niet, leefde op een ronde terrastafel, had mss twee krukjes , ma dan deden we zo van die chineesavondjes, al was het eten ook nie chineesachtig, gewoon kleine budgeterende hapjes enz, was wel leuk, is eigenlijk het leukst van al !! Of wat ik ook deed, was een avondje organisseren bij mij thuis, en dan vroeg ik aan iedereen die kwam, eigen drank en eten mee te brengen, en dan deelden we dat !! was fun
    drie jaar geleden was het met valentijn ook bij mij te doen, al men vrijgezelle vrienden zijn bij mij gekomen en hebben we een kaassschotel gegeten, was fun !!
    Maja twas ook altijd ik die het deed, en was ook altijd bij mij te doen, en nooit eens andersom, moet niet veel zijn om gezellig te zijn é
    Ben daar mee gestopt !! Hopen geld in men zakken nu !!
    Das ook waar wat je zegt,het moet niet veel zijn om gezellig te zijn.
    gezelligheid word gemaakt door de mensen zelf

    Gesponsorde inhoud


    Uitgenodigd worden Empty Re: Uitgenodigd worden

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 2:44 am