BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


2 plaatsers

    vragen om verkracht te worden???

    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    vragen om verkracht te worden??? Empty vragen om verkracht te worden???

    Bericht van hanne za apr 26, 2008 10:14 pm

    Tis winter, ijskoud en toch lijkt dat ene meiske het niet erg te vinden
    om kortgerokt én met een diepe decolleté over straat te paraderen.

    Jongens zitten haar aan te gapen en mensen roddelen:
    "Da's vast een hoer" of erger nog: "die vraagt om verkracht te worden." scratch

    Nu kan ik me wel voorstellen (als ze gezond verstand heeft) dat ze moet leven met de commentaar en dat ze vaak ogen van tussen haar borsten mag vissen...

    MAAR heeft ze werkelijk gevraagd om verkracht te worden? Rolling Eyes
    Heeft dat meiske (oe ordinair jij het misschien wel vindt) het recht niet om zoiets te dragen?
    Moeten mannen zich niet leren beheersen, of hebben ze er werkelijk zelf naar gezocht?
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    vragen om verkracht te worden??? Empty Re: vragen om verkracht te worden???

    Bericht van Melleke zo apr 27, 2008 10:49 pm

    Welk meisje wel?

    En ze hebben mss wel gevraagd achter reacties en opmerkingen maar verkrachting nooit é, denk nie da ze da vragen, trouwens wie wel ?
    avatar
    Gast
    Gast


    vragen om verkracht te worden??? Empty Re: vragen om verkracht te worden???

    Bericht van Gast ma jul 21, 2008 9:15 am

    nee,niemand vraagt daarvoor en iedereen zou het recht moeten hebben om te dragen wat ze willen en ze moeten met hun poten van da meisje blijven maar bekijk het eventjes anders.
    we leven nu eenmaal in een tijd waarin sex meer en meer primeert en naar voor word gebracht.mannen zijn nu eenmaal,door hun hormonen,hun genen en hun uitwendig geslachtsorgaan(dat daardoor meer geprikkeld word) veel meer en sneller opgewonden en denken dan ook ontzettend veel aan sex.het aanbod aan sex(bv op tv) is in de loop der jaren ook enorm vermeerderd.het aantal verkrachtingen is in de loop der jaren dan ook toegenomen.de oorzaak daarvan is ook te zoeken bij het overdreven inmengen en kortwieken van de politie in het prostitutiemilieu.
    dit allemaal wetende zou je toch ergens moeten weten dat je zo niet op straat hoeft te komen want dan word je een prooi.
    moeten mannen zich dan niet beheersen?natuurlijk wel,maar bij sommige mannen is de lust,de drang naar sex zo groot dat er bijna geen sprake is van beheersing.
    ik weet dat het nu zo overkomt dat ik het goedpraat wat sommige mannen doen maar dat is niet zo.
    ik wil gewoon zeggen:we leven nu éénmaal in een tijd waarin die dingen meer voorvallen,hou er als meisje dan gewoon rekening mee dat je niet halfnaakt over straat loopt.
    het is trouwens al bewezen(en dat is wel echt zo)dat er meisjes gewoon rondlopen met de fantasie om eens verkracht te worden en zich daarom ook bewust zo kleden,das dan ook weer verkeerd.je kan die fantasie hebben maar hou het dan ook bij die fantasie.
    wat me vooral ontrust is de daling van de leeftijd van verkrachters.enkele jaren terug was er zelfs een geval van kinderen van amper tien jaar die hun zusje verkracht hadden.
    SLOTCONCLUSIE:meisjes,hou er gewoon rekening mee dat dit een gevaarlijke wereld is geworden en jongens,als je de lust voelt opkomen en je hebt geen zin in handwerk ga dan eventjes naar een prostituee.daar kan je zelfs verkrachterke spelen als je een extra centje neerlegt.

    Gesponsorde inhoud


    vragen om verkracht te worden??? Empty Re: vragen om verkracht te worden???

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 02, 2024 5:11 am