BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    Ongewild Vrouw worden

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Ongewild Vrouw worden Empty Ongewild Vrouw worden

    Bericht van Melleke wo jul 02, 2008 6:49 pm

    Een Britse man is ongewild en zonder duidelijke medische reden langzaam aan in een vrouw aan het veranderen. Dat schrijft de tabloid The Sun. Terry Wright verloor een jaar of tien geleden zijn baard. Daarna begon de 60-jarige charmezanger een zachte huid en borsten te ontwikkelen. Hij kreeg ook last van opvliegers. De pruikdragende man is wanhopig op zoek naar medische hulp.

    "Ik ben een man, geen vrouw", reageert de gefrustreerde vader van vijf. "En ik wil ook helemaal geen vrouw zijn. Ik wil gewoon weer een normaal leven leiden." Uit bloedtests blijkt dat Wright abnormaal hoge concentraties van het vrouwelijk hormoon oestrogeen in zijn lichaam had.

    De medische wereld staat voor een raadsel. Scans vonden geen tumor die het hoge oestrogeen zou kunnen verklaren. "We hebben zoiets nog nooit gezien en hebben ook geen flauw idee hoe we hem kunnen behandelen", klinkt het.

    Wright wordt al jaren gepest door kinderen uit de buurt. "Ze lachen me uit en noemen me she-man", aldus een radeloze Wright. "Dokters vinden me een 'interessant geval' en 'uniek', maar daar ben ik niks mee. Ik wil weer gewoon man worden."

    Ongewild Vrouw worden 1215019698742

      Het is nu ma apr 29, 2024 11:36 am