BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    71° Noord-deelneemster Kim Feenstra verliest vriend

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    71° Noord-deelneemster Kim Feenstra verliest vriend Empty 71° Noord-deelneemster Kim Feenstra verliest vriend

    Bericht van Melleke ma aug 11, 2008 12:14 pm

    71° Noord-deelneemster Kim Feenstra verliest vriend11/08/2008
    71° Noord-deelneemster Kim Feenstra verliest vriend Blank71° Noord-deelneemster Kim Feenstra verliest vriend 9-64-2008810161713
    Feenstra's vriend werd afgelopend weekend doodgestoken.

    Het noodlot heeft flink toegeslagen bij Kim Feenstra, de winnares van Holland’s Next Topmodel die voorbije winter meedeed aan het 2BE-programma 71° Noord. Haar vriend Josh werd in een woning in Groningen om het leven gebracht.

    Volgens de politie zou de aanleiding voor het drama draaien rond een conflict in de relationele sfeer. De verdachte, een 31-jarige Groninger, heeft zich enkele uren later komen aangeven bij de politie en zit nu vast. Een kind van 4 was ooggetuige van de steekpartij.

    Op haar blog zegt Kim iemand verloren te zijn die haar erg dierbaar was. Iemand met wie ze wou trouwen en kinderen krijgen. "Ik ben helemaal kapot en dat zal de eerste tijd niet anders worden! Helemaal nooit meer!" Feenstra bedankt haar fans die berichtjes voor haar achterlaten
    avatar
    Gast
    Gast


    71° Noord-deelneemster Kim Feenstra verliest vriend Empty Re: 71° Noord-deelneemster Kim Feenstra verliest vriend

    Bericht van Gast ma aug 11, 2008 1:18 pm

    ja,wat kan je nu op zoiets zeggen.of het nu een bekend iemand is of niet,het blijft erg en wat vooral erg is,is dat een kind van 4 van zo een drama getuige moet zijn.ik weet waar ik over spreek,dat kind is getekend voor de rest van zen leven,nu al,op zen 4e levensjaar

      Het is nu ma apr 29, 2024 2:51 pm