BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


3 plaatsers

    Mijn restaurant.. hoe zou het nu verder gaan nadat de media voorbij is ..

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Mijn restaurant.. hoe zou het nu verder gaan nadat de media voorbij is .. Empty Mijn restaurant.. hoe zou het nu verder gaan nadat de media voorbij is ..

    Bericht van Melleke ma aug 11, 2008 12:16 pm

    Wie werkt waar nog en welk restaurant is er nog open ?
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Mijn restaurant.. hoe zou het nu verder gaan nadat de media voorbij is .. Empty Re: Mijn restaurant.. hoe zou het nu verder gaan nadat de media voorbij is ..

    Bericht van Melleke ma aug 11, 2008 12:17 pm

    Restaurant Matizze verder zonder chef-kok Yvan11/08/2008
    Mijn restaurant.. hoe zou het nu verder gaan nadat de media voorbij is .. BlankMijn restaurant.. hoe zou het nu verder gaan nadat de media voorbij is .. 9-147-2008081191824
    (Fonny Gijsels)Vanaf het begin van de opnames van Mijn Restaurant was het al duidelijk dat hij niet lang zou blijven.

    Yvan Janssens had voor de opnames van vtm 2 plaatsen waar hij kon beginnen : restaurant Condacum in Kontich en restaurant Matizze in Antwerpen.

    Hij verkoos toen de Matizze omdat de uitdaging iets groter was gezien het hier ging om het opstarten van een klasse restaurant van niets tot iets.

    Sinds 1 augustus is hij dus in Kontich aan het werk en wordt hij vervangen door Sven Thomaere waarmee hij vroeger reeds samenwerkte en die tevens deel uitmaakte van het team van Matizze.

    Squally
    Squally
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 1189
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : Brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
    Humeur : fantastisch
    Registration date : 24-01-08

    Mijn restaurant.. hoe zou het nu verder gaan nadat de media voorbij is .. Empty Re: Mijn restaurant.. hoe zou het nu verder gaan nadat de media voorbij is ..

    Bericht van Squally ma aug 11, 2008 12:39 pm

    't Is een typisch tv-programma waar je eventjes in de kijker staan, maar eens je weg bent van het scherm verbrokkelt je populariteit hé.
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Mijn restaurant.. hoe zou het nu verder gaan nadat de media voorbij is .. Empty Re: Mijn restaurant.. hoe zou het nu verder gaan nadat de media voorbij is ..

    Bericht van Melleke ma aug 11, 2008 1:03 pm

    Das een feit !!
    avatar
    Gast
    Gast


    Mijn restaurant.. hoe zou het nu verder gaan nadat de media voorbij is .. Empty Re: Mijn restaurant.. hoe zou het nu verder gaan nadat de media voorbij is ..

    Bericht van Gast ma aug 11, 2008 1:06 pm

    Squally schreef:'t Is een typisch tv-programma waar je eventjes in de kijker staan, maar eens je weg bent van het scherm verbrokkelt je populariteit hé.
    Dat is idd zo,kijk maar naar bv big brother.de enigen die daarvan nog ietswat in de boekskes komen zijn die van het allereerste uur.(jeroen,frank,betty)
    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    Mijn restaurant.. hoe zou het nu verder gaan nadat de media voorbij is .. Empty Re: Mijn restaurant.. hoe zou het nu verder gaan nadat de media voorbij is ..

    Bericht van hanne ma okt 13, 2008 1:22 am

    De populariteit zal wel verdwijnen maar voorlopig zullen ze nog hun handen vol hebben. Een maat van mij (kristof) heeft ook gereserveerd voor een etentje in de Exquisa. Hij gaat volgende maand naar ginder en wou oorspronkelijk op een zaterdagavond gaan (al minstens een halfjaar op voorhand geboekt) maar alle zaterdagen waren al tem december volzet, dus heeft hij noodgedwongen het etentje op een zondag gereserveerd.

    Gesponsorde inhoud


    Mijn restaurant.. hoe zou het nu verder gaan nadat de media voorbij is .. Empty Re: Mijn restaurant.. hoe zou het nu verder gaan nadat de media voorbij is ..

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo mei 08, 2024 3:37 am