BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


3 plaatsers

    Vriendschap

    avatar
    Sidney


    Vrouw
    Aantal berichten : 12
    Leeftijd : 42
    Woonplaats : In mijn opgeknapt huisje , in of rond de streek Gent ...
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Mij bezig houden met nuttige dingen
    Humeur : Altijd goed gezind
    Registration date : 05-09-08

    Vriendschap Empty Vriendschap

    Bericht van Sidney vr sep 05, 2008 7:29 pm

    Hoe zie jij vriendschap ?? En bestaat er wel zoiets als echte eerlijke en hechte vriendschap ??

    Mijn beste vriendin doet de laatste tijden echt raar , en ik krijg er geen vat meer op, we hebben nochtans geen ruzie ofzo !!
    Geen woordenwisselingen gehad of niets !!
    Ik begrijp het niet, heb al een aantal x gebeld naar haar ma neemt nie op, smsjes, reageert ze niet op, ben al een aantal x naar huis geweest en ze doet nie open,

    Straks is er iets ergs gebeurd Triestig ... nu ik er aan denk, ik krijg al een grote schrik, zal nog eens proberen te bellen
    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    Vriendschap Empty Re: Vriendschap

    Bericht van ®Beef-cake za sep 06, 2008 8:58 am

    Sidney schreef:Hoe zie jij vriendschap ?? En bestaat er wel zoiets als echte eerlijke en hechte vriendschap ??

    Mijn beste vriendin doet de laatste tijden echt raar , en ik krijg er geen vat meer op, we hebben nochtans geen ruzie ofzo !!
    Geen woordenwisselingen gehad of niets !!
    Ik begrijp het niet, heb al een aantal x gebeld naar haar ma neemt nie op, smsjes, reageert ze niet op, ben al een aantal x naar huis geweest en ze doet nie open,

    Straks is er iets ergs gebeurd Triestig ... nu ik er aan denk, ik krijg al een grote schrik, zal nog eens proberen te bellen


    misschien is ze op verlof, of misschien is ze wat moe, of misschien zit ze in een vaste relatie? Rolling Eyes
    avatar
    Gast
    Gast


    Vriendschap Empty Re: Vriendschap

    Bericht van Gast za sep 06, 2008 12:46 pm

    mss zijn er wat persoonlijke problemen en moet je die vriendin gewoon wat tijd voor zichzelf geven
    hanne
    hanne
    ...XxXBLABLAAXxX...
    ...XxXBLABLAAXxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 411
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : administratief medewerkster
    Humeur : wisselvallig
    Registration date : 20-02-08

    Vriendschap Empty Re: Vriendschap

    Bericht van hanne za sep 06, 2008 4:28 pm

    Lord Scorpio schreef:mss zijn er wat persoonlijke problemen en moet je die vriendin gewoon wat tijd voor zichzelf geven

    Idd, en dan kun je jezelf niets kwalijk nemen. Je hebt op alle manieren contact gezocht maar zij heeft geweigerd. Mss heeft ze een beetje tijd nodig om dingen te verwerken en wil ze andere mensen er niet bij betrekken. Als ze je nodig heeft, zal ze je wel terug opbellen. Mocht het niet het geval zijn dan heeft ze pech en is je jouw vriendschap helemaal niet waard.

    Gesponsorde inhoud


    Vriendschap Empty Re: Vriendschap

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 17, 2024 10:30 am