BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


2 plaatsers

    vriendschap

    avatar
    Gast
    Gast


    vriendschap Empty vriendschap

    Bericht van Gast do jul 03, 2008 1:41 pm

    stel,je bent bevriend met 2 mensen die vroeger ook elkaars beste vriend waren en zelfs meer maar die 2 personen kunnen elkaar niet meer luchten.
    is het mogelijk om met die 2 mensen dezelfde vriendschap in stand te houden of ga je op den duur toch de neiging hebben om een kant te kiezen of om toch meer met de ene op te trekken dan de andere.is het echt mogelijk om in zo een situatie onpartijdig te blijven?
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    vriendschap Empty Re: vriendschap

    Bericht van Melleke do jul 03, 2008 1:51 pm

    Je twijfelt precies over men vriendschap é, moet nu nie zeggen dat het een algemene vraag is, kweet duidelijk dat je twijfelt over me !!

    En ja das mogelijk !!
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    vriendschap Empty Re: vriendschap

    Bericht van Melleke do jul 03, 2008 1:54 pm

    Melleke schreef:Je twijfelt precies over men vriendschap é, moet nu nie zeggen dat het een algemene vraag is, kweet duidelijk dat je twijfelt over me !!

    En ja das mogelijk !!


    Het is zeer meer dan mogelijk,zeker als de twee partijen niet over elkaar praten tegen de persoon die in het midden sta, want dan kan je uitlokkingen veroorzaken die niet nodig zijn !!

    Ik vertel niets verder aan de ene persoon noch aan de andere, vertelt de ene persoon iets slechts over de andere dan zeg ik mijn mening daar over !! En omgekeerd ook ! Als ik iets nie just vind dan zeg ik dat !
    avatar
    Gast
    Gast


    vriendschap Empty Re: vriendschap

    Bericht van Gast do jul 03, 2008 2:09 pm

    het is op zich wel een algemene vraag want ik weet dat je geen partij trekt en ik twijfel totaal niet aan je.ik wist dat je zo zou gaan reageren.ik vraag me alleen openlijk af of dat zoiets wel vol te houden is.beide partijen hebben je graag en zijn bang je vriendschap kwijt te spelen.en zonder slecht te spreken zal ik je eens een stom voorbeeld geven.sinds die ruzie komt er niks anders mer uit hare mond dan lieverdje en schatje tegen je.allemaal heel leuk en ja,ze heeft je heel graag,maar ze weet dat ik me daar aan erger omdat ze dat al lang niet meer tegen mij zei.
    maar ik ga er geen wedstrijdje van maken om wie jou beste vriendje kan zijn ofzo,beetje kinderachtig en onnozol.
    ik twijfel niet aan je maar wat ik me openlijk afvraag is of zoiets wel vol te houden is want automatisch trek je toch meer naar 1 persoon toe en begin je toch te twijfelen aan wie nu de waarheid spreekt ofzo.
    nee,moest ik aan je twijfelen dan had ik je da vlakaf al wel gevraagd of laten merken.ik heb zelfs bewondering voor jou houding in dit alles maar zoals ik al zei,ik twijfel wel of zoiets is vol te houden vermits je toch met beide mensen dagelijks in contakt komt
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    vriendschap Empty Re: vriendschap

    Bericht van Melleke do jul 03, 2008 2:14 pm

    Het lijkt mss niet vol te houden als je zelf in die situatie zou staan, nu een vb,, timo en ik zouden uit elkaar gaan zou jij dan volledige partij gaan trekken voor mij ??? Of voor Timo , denk het niet, ik kan dat niet partij trekken voor iemand terwijl ik de andere persoon ook graag heb ....
    Moest het nu een totale andere situatie geweest zijn, moest ik nu de andere persoon nie kennen, ja dan ist nie moeilijk, ma ken ze wel
    Beste vriendinnetjes maken of vriendjes , die een geheime agenda derop overhouden heb ik snel door zenne, ben ook geen 16 jaar meer é
    Ik heb ook al men deel gehad met het woord vriendschap .. En er stond iemand anders in mijn schoenen nu en die heeft ook aan één kant getrokken .. ma ik wil mij niet verlagen zoals hij dat gedaan heeft en bewijzen dat er nog zoiets bestaat als oprechte vriendschap
    avatar
    Gast
    Gast


    vriendschap Empty Re: vriendschap

    Bericht van Gast do jul 03, 2008 2:29 pm

    das een heel mooi antw.ik hoop dat iedereen op het werk er ook zo over denkt maar ik vrees dat er daar wel een verdeeldheid zou kunnen komen,hoewel.
    en neje,ik zou timo en jou ook niet laten vallen moest het spaak lopen tussen jullie.
    avatar
    Gast
    Gast


    vriendschap Empty Re: vriendschap

    Bericht van Gast do jul 03, 2008 2:30 pm

    en dat van iemand die nu in jou schoenen staat,is dat waar je het van de week (gisteren)over had?
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    vriendschap Empty Re: vriendschap

    Bericht van Melleke do jul 03, 2008 2:34 pm

    lord T schreef:en dat van iemand die nu in jou schoenen staat,is dat waar je het van de week (gisteren)over had?

    Ja .... Huilen

    Een vriendschap van 12 jaar en meer denk ik, Poef paf Gone ...
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    vriendschap Empty Re: vriendschap

    Bericht van Melleke do jul 03, 2008 2:35 pm

    lord T schreef:das een heel mooi antw.ik hoop dat iedereen op het werk er ook zo over denkt maar ik vrees dat er daar wel een verdeeldheid zou kunnen komen,hoewel.
    en neje,ik zou timo en jou ook niet laten vallen moest het spaak lopen tussen jullie.


    Als iedereen, maar dan spreek ik ook over IEDEREEN !! Zowel JIJ als de andere persoon zich volwassen gedraagt, niet ligt te stoken, geen gatklap doet bij de één of de andere dan zie ik nie in waarom andere collega"s zich anders zouden voordoen tegen jou of de andere !!!
    crazy women
    crazy women
    ...XxX..KRUIPERTJE..XxX...
    ...XxX..KRUIPERTJE..XxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 31
    Leeftijd : 42
    Woonplaats : antwerpen
    Werkgelegenheid/vrije tijd : gleuf tot gleuf
    Humeur : gestoord
    Registration date : 19-06-08

    vriendschap Empty Re: vriendschap

    Bericht van crazy women do jul 03, 2008 2:49 pm

    wees gerust toby ik zou niet willen dat er op het werk partijen worden getrokken ze hebben er niks mee te maken het zou erg kinderachtig van hun zijn dat ze mijne of jouwe kant kiezen
    greetz
    avatar
    Gast
    Gast


    vriendschap Empty Re: vriendschap

    Bericht van Gast do jul 03, 2008 2:52 pm

    zo denk ik er ook over.
    zo word het zeker onmogelijk om op het werk toch nog samen te werken
    crazy women
    crazy women
    ...XxX..KRUIPERTJE..XxX...
    ...XxX..KRUIPERTJE..XxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 31
    Leeftijd : 42
    Woonplaats : antwerpen
    Werkgelegenheid/vrije tijd : gleuf tot gleuf
    Humeur : gestoord
    Registration date : 19-06-08

    vriendschap Empty Re: vriendschap

    Bericht van crazy women do jul 03, 2008 2:54 pm

    dat is het ook juist ik vind dat je werk en prive apart moet houde ze hebben er geen zaken mee en zolang wij ons werk doen kunnen ze niks zeggen
    avatar
    Gast
    Gast


    vriendschap Empty Re: vriendschap

    Bericht van Gast do jul 03, 2008 2:55 pm

    kdenk wel da je vorig jaar zelf al hebt ervaren dat werk en privé apart houden niet altijd mogelijk is he
    crazy women
    crazy women
    ...XxX..KRUIPERTJE..XxX...
    ...XxX..KRUIPERTJE..XxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 31
    Leeftijd : 42
    Woonplaats : antwerpen
    Werkgelegenheid/vrije tijd : gleuf tot gleuf
    Humeur : gestoord
    Registration date : 19-06-08

    vriendschap Empty Re: vriendschap

    Bericht van crazy women do jul 03, 2008 2:56 pm

    als je dat echt wilt gaat dat wel en als we er ni over zevere op het werk gaat dat wel
    avatar
    Gast
    Gast


    vriendschap Empty Re: vriendschap

    Bericht van Gast do jul 03, 2008 2:58 pm

    tja,zal er wel een beetje van afhangen of er venijnige steken gaan komen van weet ik wie he.je weet hoe gevoelig ik ben voor van die opmerkingeskes he en das niet op jou persoonlijk bedoeld dan
    crazy women
    crazy women
    ...XxX..KRUIPERTJE..XxX...
    ...XxX..KRUIPERTJE..XxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 31
    Leeftijd : 42
    Woonplaats : antwerpen
    Werkgelegenheid/vrije tijd : gleuf tot gleuf
    Humeur : gestoord
    Registration date : 19-06-08

    vriendschap Empty Re: vriendschap

    Bericht van crazy women do jul 03, 2008 3:01 pm

    van mij zul je zeker zoiets niet krijgen zo ben ik niet ben er nu mee weg moet naar de kine
    en al een gelukkige voor je dochter
    avatar
    Gast
    Gast


    vriendschap Empty Re: vriendschap

    Bericht van Gast do jul 03, 2008 3:03 pm

    dank u
    crazy women
    crazy women
    ...XxX..KRUIPERTJE..XxX...
    ...XxX..KRUIPERTJE..XxX...


    Vrouw
    Aantal berichten : 31
    Leeftijd : 42
    Woonplaats : antwerpen
    Werkgelegenheid/vrije tijd : gleuf tot gleuf
    Humeur : gestoord
    Registration date : 19-06-08

    vriendschap Empty Re: vriendschap

    Bericht van crazy women do jul 03, 2008 3:05 pm

    geen dank
    avatar
    Gast
    Gast


    vriendschap Empty Re: vriendschap

    Bericht van Gast do jul 03, 2008 3:06 pm

    joepie,kben terug nen bzzz bzzz lol!
    avatar
    Gast
    Gast


    vriendschap Empty Re: vriendschap

    Bericht van Gast ma jul 21, 2008 6:18 pm

    1 ding weet ik wel zeker wat vriendschap betreft.ik heb al bewezen dat ik zelf in sommige gevallen geen al te beste vriend ben maar dat ik dat wel eis van diegenen die beweren mijn vrienden te zijn of van diegene die echt mijn vrienden zijn.
    en toch zal ik niet dulden dat er nog iemand mij iets wijsmaakt of beliegt,eenders over wa,eenders met welke reden.vanaf ik het te weten kom dan ban ik die persoon uit men leven.ik heb het gehad met die zever.op den duur geloof je niemand meer en dat wil ik vermijden,hoewel ik merk dat het nu al het geval is dak achter alles iet zoek en kben bang dak dan gelijk heb ook zoals meestal
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    vriendschap Empty Re: vriendschap

    Bericht van Melleke wo jul 23, 2008 12:54 pm

    lord T schreef:1 ding weet ik wel zeker wat vriendschap betreft.ik heb al bewezen dat ik zelf in sommige gevallen geen al te beste vriend ben maar dat ik dat wel eis van diegenen die beweren mijn vrienden te zijn of van diegene die echt mijn vrienden zijn.
    en toch zal ik niet dulden dat er nog iemand mij iets wijsmaakt of beliegt,eenders over wa,eenders met welke reden.vanaf ik het te weten kom dan ban ik die persoon uit men leven.ik heb het gehad met die zever.op den duur geloof je niemand meer en dat wil ik vermijden,hoewel ik merk dat het nu al het geval is dak achter alles iet zoek en kben bang dak dan gelijk heb ook zoals meestal

    In ons geval heb je gene gelijk zenne !!! flower

    Gesponsorde inhoud


    vriendschap Empty Re: vriendschap

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 17, 2024 10:14 am