BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    De Trouw Die Ik(niet) Wou

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    De Trouw Die Ik(niet) Wou Empty De Trouw Die Ik(niet) Wou

    Bericht van Melleke wo jan 23, 2008 5:13 pm

    Voor verliefde koppels is trouwen de ultieme bevestiging van hun liefde. Het moet dan ook de mooiste dag uit hun leven worden. De jurk, de ringen, het feest,.. alles moet tot in de puntjes verzorgd zijn, zodat het een dag wordt om nooit te vergeten.

    Maar wat gebeurt er als alles fout loopt? Als de bruid plots niet meer in haar jurk kan? het paard van de bruidskoets ontsnapt? De taart instort? Of erger! De ringen plots verdwenen zijn of de bruidegom...?

    Sophie gaat deze winter voor VIJFtv op zoek naar koppels waarbij de mooiste dag van hun leven helemaal anders uitdraaide.

    29.01.08 - 4
    Nathalie en Tim’s perfecte huwelijksdag op 8 oktober 2004 kreeg plots een heel dramatische wending. Nét voor het hoofdgerecht sterft hun Pommeke. Het hondje van Nathalie overlijdt in hun wagen , die geparkeerd staat voor de feestzaal. Voor de ontroostbare Nathalie is het feest voorbij en haar kersverse man wordt daar het grootste slachtoffer van.
    Daarom wil Nathalie Tim 3 jaar later verrassen met een trouwfeest met enkel tranen van geluk.

    05.02.08 - 5
    Anja en Bianca zijn smoorverliefd. Ze willen niets liever dan dicht bij elkaar zijn. Tijdens de fotoshoot op hun trouwdag staat Bianca geplakt tegen haar Anja en plant haar naaldhak op Anja’s teen. Anja verbijt de pijn, maar stort tijdens het avondfeest in elkaar. Hun huwelijkstaart doet enkele uren daarvoor trouwens al hetzelfde. En dan zwijgen we nog over de problemen met de kousenband, het bruidsboeket en de openingsdans. En 30 september 2006 eindigt voor hen niet in het huwelijksbed, maar op de spoedafdeling.
    avatar
    Gast
    Gast


    De Trouw Die Ik(niet) Wou Empty Re: De Trouw Die Ik(niet) Wou

    Bericht van Gast za jan 26, 2008 7:05 pm

    Melleke schreef:Voor verliefde koppels is trouwen de ultieme bevestiging van hun liefde. Het moet dan ook de mooiste dag uit hun leven worden. De jurk, de ringen, het feest,.. alles moet tot in de puntjes verzorgd zijn, zodat het een dag wordt om nooit te vergeten.

    Maar wat gebeurt er als alles fout loopt? Als de bruid plots niet meer in haar jurk kan? het paard van de bruidskoets ontsnapt? De taart instort? Of erger! De ringen plots verdwenen zijn of de bruidegom...?

    Sophie gaat deze winter voor VIJFtv op zoek naar koppels waarbij de mooiste dag van hun leven helemaal anders uitdraaide.

    29.01.08 - 4
    Nathalie en Tim’s perfecte huwelijksdag op 8 oktober 2004 kreeg plots een heel dramatische wending. Nét voor het hoofdgerecht sterft hun Pommeke. Het hondje van Nathalie overlijdt in hun wagen , die geparkeerd staat voor de feestzaal. Voor de ontroostbare Nathalie is het feest voorbij en haar kersverse man wordt daar het grootste slachtoffer van.
    Daarom wil Nathalie Tim 3 jaar later verrassen met een trouwfeest met enkel tranen van geluk.

    05.02.08 - 5
    Anja en Bianca zijn smoorverliefd. Ze willen niets liever dan dicht bij elkaar zijn. Tijdens de fotoshoot op hun trouwdag staat Bianca geplakt tegen haar Anja en plant haar naaldhak op Anja’s teen. Anja verbijt de pijn, maar stort tijdens het avondfeest in elkaar. Hun huwelijkstaart doet enkele uren daarvoor trouwens al hetzelfde. En dan zwijgen we nog over de problemen met de kousenband, het bruidsboeket en de openingsdans. En 30 september 2006 eindigt voor hen niet in het huwelijksbed, maar op de spoedafdeling.


    ja ons trouwfeest was miniem omdat ik zo al nie veel mocht doen , en moesten het dus doen met het geld da we hadden
    avatar
    Gast
    Gast


    De Trouw Die Ik(niet) Wou Empty Re: De Trouw Die Ik(niet) Wou

    Bericht van Gast za jan 26, 2008 10:00 pm

    mss een idee om je in te schrijven Tine
    avatar
    Gast
    Gast


    De Trouw Die Ik(niet) Wou Empty Re: De Trouw Die Ik(niet) Wou

    Bericht van Gast za jan 26, 2008 10:01 pm

    Brien schreef:mss een idee om je in te schrijven Tine

    ja wie weet da
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    De Trouw Die Ik(niet) Wou Empty Re: De Trouw Die Ik(niet) Wou

    Bericht van Melleke zo jan 27, 2008 9:31 am

    Tineken schreef:
    Brien schreef:mss een idee om je in te schrijven Tine

    ja wie weet da


    Alé wij gaan u inschrijven dan :) Goe ?
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    De Trouw Die Ik(niet) Wou Empty Update ... De trouw die ik wou

    Bericht van Melleke wo maa 05, 2008 6:53 pm

    12.02.08 - 6
    11 mei 2002 moest voor Mieke en Stefan een dag worden om nooit meer te vergeten. En dat werd het!! De gasten waren op hun paasbest. Er was lekker eten en ze gingen er met iedereen stevig invliegen. Ook de bagage stond klaar om op huwelijksreis te vertrekken. Maar Lariam zorgde ervoor dat Mieke en Stefan hun eigen feest moesten verlaten. Samen met Sophie en enkele vrienden zal Stefan deze keer zorgen voor een origineel trouwfeest in Afrikaanse sfeer zonder spelbrekers.

    19.02.08 - 7
    Chris had een zwart trouwkostuum gekocht. Hij heeft het in één week 2 keer gedragen. Op zijn huwelijk met Ingrid. En vijf dagen later, één dag na zijn verjaardag, op de begrafenis van zijn vader. Die overleed terwijl de zon zich opwarmde voor een stralende trouwdag in mei. Tien jaar later kan Chris eindelijk afscheid nemen van het zwarte pak op zolder. Omdat hij samen met dochters Elke en Lotte zijn Ingrid nu toch de prinsessendag van haar leven wil geven. En daar komen een filmset, een voetbalploeg, een grasgroene auto en een beroemde burgemeester bij kijken…

    26.02.08 - 8
    De gasten zijn op weg naar de kerk, bruid Tania trekt haar trouwjurk aan en bruidegom Dirk… krijgt een klaplong. Met de ambulance naar intensieve en weg mis, weg feest, weg mooiste dag van je leven.
    Samen met zijn 3 zonen mag Dirk het nog een keer proberen. En deze keer liefst zonder draineerbuisje in zijn borstkas. Rechtstaand en in pak voor het altaar in plaats van liggend en half aangekleed in een ziekenhuisbed, met een sprankelend avondfeest in een romantische zaal in plaats van een miezerig receptietje in een ziekenhuisgang. Zelf omschrijft Dirk zijn tweede trouwfeest als “fabelachtig en sprookjesachtig”. En “mijn Tania straalde als nooit tevoren”.

    04.03.08 - 9
    Terwijl bruid Kim ’s ochtends vroeg gekapt en geschminkt wordt, ligt Yvan met zijn beste vrienden nog het einde van zijn vrijgezellenleven te vieren... op Ibiza! Om 11 uur staan Kim en honderden vrienden te wachten voor het stadhuis van Genk. De bruidegom daagt niet op en het plein loopt leeg. Drie uur later belt Yvan aan bij Kim thuis. Zonder bruidsboeket. Maar met de historische woorden:”Te laat, ok, maar ik ben er toch...” En dus ging, na uren van tranen, het trouwfeest toch nog door. In een galoptempo en zonder alle romantiek waar Kim zo van houdt. Ze heeft destijds lang getwijfeld om neen te zeggen, maar 8 jaar later is Kim blij met haar jawoord en haar dochtertje Maxime. En als er één bruidegom is die écht iets goed te maken heeft op zijn tweede trouwfeest, is het Yvan wel.

    11.03.08 - 10
    Sophie Dewaele hielp de afgelopen 9 weken koppels wiens trouwfeest in het honderd was gelopen. Een dood hondje, een klaplong, overstromingen of een man die veel te laat was op zijn eigen huwelijk omdat hij zijn vlucht uit Ibiza gemist had. Een voor een waren het gebeurtenissen die wat de mooiste dag had moeten worden, grondig verpestten. Sophie zocht één van de twee op die enkele dagen tijd kreeg om zijn onwetende partner te verrassen met een tweede kans op een mooi huwelijk. Op zo’n korte tijdspanne alles tijdig in orde krijgen, is echter geen makkelijke opdracht. Zo loopt er al gauw het en ander verkeerd. Hilarische taferelen, misverstanden, de mooiste momenten en de vele bloopers maken deze laatste aflevering één om niet te missen

    Gesponsorde inhoud


    De Trouw Die Ik(niet) Wou Empty Re: De Trouw Die Ik(niet) Wou

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 1:17 am