BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


3 plaatsers

    Media Markt : Ik ben toch niet gek !

    ®Beef-cake
    ®Beef-cake
    xXx.. Miauwww ..xXx
    xXx.. Miauwww ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 2031
    Leeftijd : 56
    Woonplaats : superserieuze Schoten
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Special Agent 014
    Humeur : Goedgezind ➔ vriendelijk
    Registration date : 21-07-08

    Media Markt : Ik ben toch niet gek ! Empty Media Markt : Ik ben toch niet gek !

    Bericht van ®Beef-cake wo aug 06, 2008 5:57 pm

    Wat zijn uw beoordelingen en reacties op de Media Markt (groots winkelketen van electronica, computers, huishoudapparaten) met vestigingen in Antwerpen, Brussel (3), Gent, Oostende, Roeselare, Hasselt, St.-Pieters-Leeuw, Luik, Herstal, Jemappes en Gosselies?

    "Ik ben toch niet gek" is hun welgekende slogan. Hier kan je bvb DVD's, kabeltjes, software, CD's kopen tegen de laagste prijzen.

    Waarom zou je bij de Media Markt kopen? Waarom is er een Service Center, waar ongetwijfeld veel kopers terug moeten kopen met hun pasgekochte produkt? Waarom zijn de meesten kopers ontevreden over hun slechte service?
    Voor een snelle koopje vb DVD, twijfel ik nergens aan. Maar als het om een meer concurrende produkt gaat, bvb TV of wasmachine ga ik toch dieper nadenken.

    Rolling Eyes
    avatar
    Gast
    Gast


    Media Markt : Ik ben toch niet gek ! Empty Re: Media Markt : Ik ben toch niet gek !

    Bericht van Gast wo aug 06, 2008 9:43 pm

    ik heb al veel aankopen gedaan bij media-markt en heb geen klagen.
    ik geef toe dat ik nog geen grote aankopen heb gedaan maar toch zaken als geluidsboxen,printer( en scanner en kopieermachien ineen),webcam en natuurlijk veel dvd's en nog enkele pc benodigdheden.
    toch over wat ik heb gekocht ben ik heel tevreden
    Squally
    Squally
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 1189
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : Brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
    Humeur : fantastisch
    Registration date : 24-01-08

    Media Markt : Ik ben toch niet gek ! Empty Re: Media Markt : Ik ben toch niet gek !

    Bericht van Squally do aug 07, 2008 9:24 am

    De kleine zelfstandigen die een betere service geven hebben hieronder te lijden. Ik ben ook zelfstandige (weliswaar een ander artikel) en ben dan ook uiteraard volledig tegen zulke winkelketens. Het is pure concurrentievervalsing. Niet alleen de ketens zelf dienen verweten te worden, ook de groothandelaars moeten onder handen genomen worden voor het geven van kortingen bij superbestellingen, iets wat wij kleine winkeltjes onmogelijk aan kunnen meedoen.
    avatar
    Gast
    Gast


    Media Markt : Ik ben toch niet gek ! Empty Re: Media Markt : Ik ben toch niet gek !

    Bericht van Gast do aug 07, 2008 1:47 pm

    waarom is er een service center?
    is het dan niet positief dat een winkelketen zoiets heeft.het zou verplicht moeten zijn in elke winkelketen.
    wil dat automatisch zeggen dat er veel ontevreden klanten zijn?neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen.
    ik ken mensen die wel grote aankopen hebben gedaan zoals ijskast,microgolf,plasma scherm en geen van die mensen hebben een klacht of probleem met het gekochte goed of kloegen van een slechte service.
    en telkens ik een vraag heb word die door de mensen daar heel vriendelijk beantwoord.
    1 keer ben ik wel in discusie gegaan en dat was over VISTA.
    volgens de employe is vista een zeer goed programma maar in werkelijkheid is het vergif en heb je er veel last en zever mee.alle mensen die ik ken en die vista hadden op een pas gekochte laptop of pc hebben het laten verwijderen en laten vervangen door gewone windows.

    en toegegeven,de kleine zelfstandige gaat kapot aan winkelketens maar das nu eenmaal de vooruitgang.er valt niks tegen te doen en je erbij neerleggen lijkt de enige oplossing.het aantal zelfstandigen is aanzienlijk aan het verdwijnen.
    ik geef toe dat ik ook eerder iets zou kopen bij mediamarkt dan in de plaatselijke software of elektronicawinkel.vraag me niet waarom,das louter instinctief
    avatar
    Gast
    Gast


    Media Markt : Ik ben toch niet gek ! Empty Re: Media Markt : Ik ben toch niet gek !

    Bericht van Gast do aug 07, 2008 1:51 pm

    wat ik wel overdreven en idioot vind is dat er nu plots ook een SATURN is.en in antwerpen op nog geen km van media markt. en dan weten dat saturn mee inzit in de mediamarkt keten.
    beetje te veel van het goede denk ik dan.
    het enige verschil is dat de prijzen max een euro schillen maar het blijft een feit dat saturn en media markt uitmaken van 1 concept.
    echt stom en zo een toestanden zijn helemaal moordend voor zelfstandigen
    Squally
    Squally
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 1189
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : Brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
    Humeur : fantastisch
    Registration date : 24-01-08

    Media Markt : Ik ben toch niet gek ! Empty Re: Media Markt : Ik ben toch niet gek !

    Bericht van Squally do aug 07, 2008 1:56 pm

    lord T schreef:en toegegeven,de kleine zelfstandige gaat kapot aan winkelketens maar das nu eenmaal de vooruitgang.er valt niks tegen te doen en je erbij neerleggen lijkt de enige oplossing.het aantal zelfstandigen is aanzienlijk aan het verdwijnen.
    ik geef toe dat ik ook eerder iets zou kopen bij mediamarkt dan in de plaatselijke software of elektronicawinkel.vraag me niet waarom,das louter instinctief
    Ik denk dat je het nieuws niet goed volgt, er zijn steeds meer zelfstandigen, het gevolg hiervan is dat er ook steeds meer faillisementen zijn. Maar moesten de kleine winkels de producten aan dezelfde prijs kunnen verkopen als de ketens, dan zouden er niet zoveel faillisementen zijn. Hier smijt ik wel een steen naar de leveranciers. Waarom mogen wij niet inkopen aan dezelfde prijs als de ketens? Als de ketens hun producten kunnen inkopen aan een prijs die lager is dan de inkoopprijs dan dat een gewone winkel kan, dan ligt de oorzaak louter bij de leveranciers. En daar moet iets aan gedaan worden, een Europese wetgeving zou moeten toezien dat zulke wanpraktijken niet meer kunnen gebeuren.
    avatar
    Gast
    Gast


    Media Markt : Ik ben toch niet gek ! Empty Re: Media Markt : Ik ben toch niet gek !

    Bericht van Gast do aug 07, 2008 6:31 pm

    ik ben idd de laatste jaren het nieuws niet meer zo uitbundig aan het volgen.ik ga gewoon voort op het aantal faillisementen van zelfstandigen want dat is gewoon fenomenaal vind ik.
    het is dezer dagen gewoon zelfmoord als je als zelfstandige wil beginnen,dat is althans mijn gevoel.
    jij zegt nu dat er een stijging is van zelfstandigen maar hebben we het dan nu niet vooral over allochtonen die hun zaakjes als bloemkolen uit de grond stampen?
    Squally
    Squally
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 1189
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : Brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
    Humeur : fantastisch
    Registration date : 24-01-08

    Media Markt : Ik ben toch niet gek ! Empty Re: Media Markt : Ik ben toch niet gek !

    Bericht van Squally do aug 07, 2008 6:43 pm

    lord T schreef:ik ben idd de laatste jaren het nieuws niet meer zo uitbundig aan het volgen.ik ga gewoon voort op het aantal faillisementen van zelfstandigen want dat is gewoon fenomenaal vind ik.
    het is dezer dagen gewoon zelfmoord als je als zelfstandige wil beginnen,dat is althans mijn gevoel.
    jij zegt nu dat er een stijging is van zelfstandigen maar hebben we het dan nu niet vooral over allochtonen die hun zaakjes als bloemkolen uit de grond stampen?
    Vorig jaar zijn maar liefst 24.332 mensen zelfstandig begonnen (jaja, u leest het goed). De allochtonen zijn slecht een kleine minderheid. Meestal gaat het (ook alweer) om één groep (veelal zelfs Vlamingen) die een gerant in hun nachtwinkel laten staan. Uiteraard is dit aantal de hoog voor de Belgische markt en kan het niet anders dat er velen overkop gaan. Helaas vallen er ook veel door de mand vanwege een slecht beleid, vanwege een slechte boekhouder (ikzelf heb een hele goeie) of te hoge investeringen.

    Eigenlijk kan ik iedereen aanraden om het te proberen. Maar wees voorzichtig, begin klein en bouw op met de jaren. Doe je financiële zaken zelf en zorg dat je een goede boukhouder hebt om je in goeie banen te leiden. De vrijheid die je na enkele jaren opgebouwd hebt is onbetaalbaar. Oké, de startkosten liggen ontzettend hoog, sociale lasten en verzekeringen zijn niet om mee te lachen, en personeel is duur. Je moet alles in 3 jaar terugverdiend hebben. Maar als je handen aan je lijf hebt geraak je er wel.
    avatar
    Gast
    Gast


    Media Markt : Ik ben toch niet gek ! Empty Re: Media Markt : Ik ben toch niet gek !

    Bericht van Gast do aug 07, 2008 7:28 pm

    in antwerpen zijn nachtwinkels steevast eigendom van pakistanen,marokkanen en andere soorten moslims en al de belgen die failliet gaan hun plaats word ingenomen door allochtone zaken.
    maar antwerpen is dan ook geen al te vlaamse stad meer he ontopic lol!
    Squally
    Squally
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 1189
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : Brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
    Humeur : fantastisch
    Registration date : 24-01-08

    Media Markt : Ik ben toch niet gek ! Empty Re: Media Markt : Ik ben toch niet gek !

    Bericht van Squally vr aug 08, 2008 9:26 am

    In Brugge zijn er ongeveer 30 nachtwinkels, 10 ervan zijn van dezelfde eigenares die gewoon Vlaams is, maar het door buitenlanders laat uitbaten. Vermoedelijk vind ze zelfs geen eigen volk die dit wil doen.
    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    Media Markt : Ik ben toch niet gek ! Empty Re: Media Markt : Ik ben toch niet gek !

    Bericht van Melleke vr aug 08, 2008 7:03 pm

    Squally schreef:In Brugge zijn er ongeveer 30 nachtwinkels, 10 ervan zijn van dezelfde eigenares die gewoon Vlaams is, maar het door buitenlanders laat uitbaten. Vermoedelijk vind ze zelfs geen eigen volk die dit wil doen.

    In oostende is dat ook zo, is ook iemand die vlaams en geen kleurlinge die haar zaak laat opendoen door een vreemdeling en kleurlinge...

    Gesponsorde inhoud


    Media Markt : Ik ben toch niet gek ! Empty Re: Media Markt : Ik ben toch niet gek !

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 11:46 am