BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    Ik val, val in mijn armen

    Squally
    Squally
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx
    xXx.. Mieeep Mieeep ..xXx


    Man
    Aantal berichten : 1189
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : Brugge
    Werkgelegenheid/vrije tijd : zelfstandig
    Humeur : fantastisch
    Registration date : 24-01-08

    Ik val, val in mijn armen Empty Ik val, val in mijn armen

    Bericht van Squally wo jan 30, 2008 12:28 pm

    Met ‘Ik Val…’ realiseert Wim Opbrouck een van zijn vele dromen: een eerlijk programma maken rond de vaak zeer romantische (en wat misprezen) countrymuziek. Het is trouwens opvallend hoeveel het woord ‘falling’ voorkomt in countryteksten. Vandaar dan ook de titel. De liedjes besluiten meestal met de geruststellende gedachte dat er altijd wel iemand zal zijn om je op te vangen.

    De vaak zeer theatrale songs lenen zich uitstekend tot een gedramatiseerde enscenering. Vanuit die sentimentele country-feel speelden Wim Opbrouck en Els Dottermans al een tijdje met de gedachte een ‘gezellig’ winterprogramma samen te stellen. Zij selecteerden hun persoonlijke favorieten uit het repertoire van o.a. Johnny Cash, June Carter, Patsy Cline, Emmylou Harris, Dolly Parton en Tammy Wynette. De meeste nummers worden gebracht met een groot respect en authenticiteit, maar soms ook in iets rauwere bewerkingen of ruwere vertalingen.

    Opbrouck en Dottermans willen vooral de harten verwarmen en daar slagen ze moeiteloos in.

    dinsdag 5 februari 2008 in de Stadsschouwburg van Brugge

      Het is nu di mei 14, 2024 9:03 am