BlaBlaa

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BlaBlaa

ZEg op alles je mening , maak plezier en Leute


    "Frans Bauer bedriegt verloofde met Laura Lynn"

    Melleke
    Melleke
    XxX Lady Kathy XxX
    XxX Lady Kathy XxX


    Vrouw
    Aantal berichten : 3008
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Hoboken
    Werkgelegenheid/vrije tijd : Postbode
    Humeur : Meestal altijd goedgezind en altijd moe
    Registration date : 28-11-07

    "Frans Bauer bedriegt verloofde met Laura Lynn" Empty "Frans Bauer bedriegt verloofde met Laura Lynn"

    Bericht van Melleke za maa 01, 2008 2:27 pm

    Frans Bauer mag dan wel over twee maanden in het huwelijksbootje stappen, hij zou zijn verloofde bedriegen met niemand minder dan Laura Lynn. Dat schrijft het Nederlandse weekblad Story. De Nederlandse zanger zou al een tijdje een geheime affaire hebben met de Vlaamse schlagerkoningin. Op de cover publiceerde het blad een foto van het tweetal dat elkaar innig omhelst.

    Bauer (35) en Lynn (31) hebben vorig jaar samen het duet 'Dans met mij' opgenomen, maar het weekblad suggereert dat er "veel meer tussen het paar bestaat dan alleen een collegiale band". Interessant is bovendien dat Bauers verloofde, Mariska, de vaste visagiste is van Laura Lynn.

    "Ik ga over twee maanden trouwen! Welke zieke geest doet dit?", reageerde Bauer vanmorgen furieus op de Nederlandse radio. "Ik ken Laura Lynn omdat ik met haar zing. En toevallig staan we nu samen op nummer één in België. Ik weet van mezelf dat het niet waar is. Ik heb moeite om mij tegen dit soort ranzigheden te verdedigen."

    Ook Laura Lynn, een pseudoniem voor Sabrina Tack, ontkent de geruchten met een bericht op haar website. "Frans Bauer is een topartiest en ik ben fier dat ik naast hem op het podium mag schitteren, van meer dan een muzikale relatie tussen ons is absoluut geen sprake", aldus de zangeres, die sinds mei vorig jaar vrijgezel is.

      Het is nu ma mei 06, 2024 6:00 pm